ثبت‌نام سرویس مدارس تا چهارشنبه هفته جاری انجام می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه اتمام زمان ثبت‌نام سرویس مدارس چهارشنبه _بیست‌وسوم شهریورماه_ تعیین شده است، پس از زمان اعلام شده، این سازمان هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال سرویس‌دهی به دانش‌آموزان نخواهد داشت.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آخرین فرصت برای ثبت‌نام و دریافت خدمات سرویس مدارس روز چهارشنبه هفته جاری _بیست‌وسوم شهریورماه_ است.

وی ادامه داد: پیرو برنامه‌ریزی‌های انجام شده با اداره کل آموزش‌وپرورش و کارگروه ماده ۱۸، اولیای دانش‌آموزان برای ثبت‌نام و رزرو سرویس مدارس تا سی‌ویکم مردادماه فرصت داشتند و تاکنون شرکت‌های زیرمجموعه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی بر اساس درخواست‌ها، مسیربندی و جذب راننده را انجام داده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه با اتمام زمان مقرر و لزوم برنامه‌ریزی برای سرویس‌دهی مطلوب، آن دسته از اولیای دانش‌آموزان که تاکنون اعلام نیاز برای سرویس مدرسه نداشته‌اند، حداکثر تا روز چهارشنبه _بیست‌وسوم شهریورماه_ فرصت دارند تا برای ثبت‌نام و تأیید نهایی سرویس اقدام کنند و پس از زمان اعلام شده این سازمان هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال سرویس‌دهی نخواهد داشت.

کد خبر 604431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.