معابر اطراف مدارس منطقه ۵ اهواز آسفالت می‌شود

مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس، عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر منتهی به مدارس در دستور کار قرار گرفته است.

آرش دُر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به انجام روزانه عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر در سطح منطقه پنج شهرداری اهواز، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس، آسفالت معابر منتهی به مدارس در اولویت این منطقه قرار گرفته است.

وی افزود: عملیات زیرسازی و آسفالت نوارها و چاله‌های حفاری شده توسط آبفا در خیابان شباهنگ واقع در محله پردیس و منتهی به مدرسه حضرت قائم (ع) توسط تیم‌های عملیاتی منطقه پنج شهرداری انجام شد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز ادامه داد: آسفالت نوارهای حفاری شده منطقه پردیس در معابر منتهی به مدارس، زیرسازی و لکه‌گیری چاله‌های حفاری شده در خیابان گلبهار، همچنین زیرسازی، لکه‌گیری و تعریض خیابان جنب مدرسه صابرین و معاونت آموزشی دانشگاه سما توسط معاون فنی و عمرانی منطقه انجام شد.

وی با اشاره به لکه‌گیری چاله‌های باند کندرو و مسیر خروجی از بلوار امنیت به سمت شهرک دانشگاه، اضافه کرد: با توجه اختصاص سهمیه قیر و افزایش میزان تولید آسفالت، سرعت لکه‌گیری و آسفالت معابر در سطح شهر اهواز افزایش یافته است که امیدواریم تا زمان آغاز سال تحصیلی بخش زیادی از این لکه‌گیری‌ها انجام و مسیر تردد شهروندان هموار شود.

کد خبر 604417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.