ترمیم و بهسازی معابر فاز ۵ مهرشهر کرج انجام می‌شود

رئیس اداره توسعه و نگهداری معابر شهری سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از اجرای عملیات آسفالت خیابان دکتر معین در فاز پنج مهرشهر خبر داد.

بهروز رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای ترمیم و بهسازی آسفالت معابر فاز پنج مهرشهر در منطقه چهار شهرداری کرج، تراش و روکش آسفالت خیابان دکتر معین با تناژ مصرفی ۴۱۰ تن توسط عوامل اجرایی سازمان آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود برای اتمام عملیات ۷۵۰ تن آسفالت نیاز باشد.

وی با بیان اینکه اجرای هدفمند پروژه‌های آسفالت و خدمات‌رسانی به شهروندان در اولویت اقدامات سازمان بازآفرینی فضاهای شهری است، افزود: عملیات آسفالت و ساماندهی معابر با رعایت اصول فنی جهت روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی و مناسب‌سازی معابر و با به‌کارگیری چند اکیپ فعال در سطح مناطق ده‌گانه انجام می‌شود.

رئیس اداره توسعه و نگهداری معابر شهری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با بیان اینکه روکش آسفالت و بهسازی معابر ده‌گانه این کلان‌شهر به ترتیب اولویت و بر اساس زمان‌بندی مشخص توسط عوامل اجرایی این سازمان در حال انجام است، تصریح کرد: در همین راستا عملیات تراش و روکش آسفالت میدان طالقانی (اوقافی‌ها) در منطقه هفت شهرداری کرج با تناژ ۳۵۰ تن آسفالت آغاز شده است و روکش مکانیزه آسفالت خیابان‌های اول و دوم و سوم اوقافی‌ها به‌زودی عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه روکش آسفالت خیابان هفتم غربی قلم با استفاده از حدود ۳۰۰ تن آسفالت انجام شده است، ادامه داد: عملیات تراش خیابان‌های پنجم، ششم، هفتم، هشتم، یازدهم شرقی و پنجم غربی قلم انجام شده است و توزیع آسفالت در این معابر در دستور کار سازمان عمران قرار دارد.

رجایی ابراز امیدواری کرد: با ادامه روند ترمیم آسفالت معابر سطح شهر، سهولت در تردد وسایل نقلیه، افزایش ضریب ایمنی و همچنین رضایت‌مندی شهروندان فراهم شود.

کد خبر 604370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.