انجام ۱۴ عملیات اطفای حریق توسط آتش‌نشانان کوت عبداله

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کوت عبداله گفت: در هفته گذشته ۱۴ عملیات اطفای حریق توسط آتش‌نشانان این شهر انجام شد.

سرحان خلف‌دخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کوت عبداله ۱۴ عملیات انجام داد، این عملیات‌ها به دو دسته حریق ساختمان‌ها و حریق نیزارها تقسیم می‌شوند.

وی افزود: آتش‌سوزی تابلوهای برقی از جمله مواردی بود که طی هفته گذشته در دو مورد رخ داد که با حضور به موقع آتش‌نشانان از ایجاد خسارت جانی و مالی جلوگیری شد، علاوه بر آن با تلاش صورت گرفته، آتش‌سوزی در دو ساختمان کنترل شد و از گسترش به سایر واحدها و ساختمان‌های اطراف در خیابان مقاومت و کوی گندم‌کار جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کوت عبداله ادامه داد: آتش‌سوزی مغازه در محله خزامی و نجات جان سرنشین خودرو پژو در تصادف از دیگر عملیات‌های مهم این سازمان در هفته گذشته بود.

وی اضافه کرد: در هفته گذشته چهار حریق نیزار، چهار حریق مواد بازیافتی و ضایعات توسط آتش‌نشانان مهار شد، همچنین چهار مورد شست‌وشوی بلوار معابر شهر توسط آتش‌نشانان انجام شد.

کد خبر 604339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.