بازگشت قریب‌الوقوع کیه‌زا به میادین فوتبال

سرمربی یوونتوس و هواداران این تیم امیدوارند «کیه‌زا» در روزهای پایانی ماه اکتبر برای یک یا دو بازی کوتاه در دسترس باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، ۲۴۵ روز از پارگی رباط صلیبی فدریکو کیه‌زا می‌گذرد و وینگر یوونتوس هنوز آماده بازگشت به میادین نیست.

«فدریکو کیه‌زا» وینگر ۲۴ ساله ایتالیایی که سال گذشته نقش مهمی در قهرمانی ایتالیا در یورو ۲۰۲۰ داشت، در جریان پیروزی چهار بر سه مقابل رم در ۹ ژانویه از ناحیه زانو آسیب جدی دید و فصل را از دست داد. او برای مدتی طولانی از ترکیب تیمش دور ماند و حالا پس از گذشته ماه‌ها، وضعیتش کمی امیدوارکننده است.

واقعیت این است که در ابتدا باشگاه یوونتوس مصدومیت کیه‌زا را هفت ماهه اعلام کرد اما در ادامه مشخص شد که این تخمین بیانکونری کاملاً خوش‌بینانه بوده است.

با این حال کیه‌زا امیدوار بود که در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی به ترکیب تیمش بازگردد اما بعد از یک جلسه تمرینی در ماه اوت، اوضاع تغییر کرد. این جوان ۲۴ ساله بیش از حد به خود فشار آورد و همین مسئله مصدومیتش را تشدید کرد. زانوی کیه‌زا در ادامه متورم شد و این بازیکن مجبور شد برای مداوا دوباره به مطب دکتر خودش بازگردد.

بازیکن سابق فیورنتینا اکنون به صورت انفرادی در تورین تمرین می‌کند. او تمریناتش را با دقت بسیار زیادی از سر گرفته است و نمی‌خواهد یک بار دیگر با سهل انگاری دچار مشکل شود و بازگشتش به میادین به تعویق بیفتد.

«ماسیمیلیانو آلگری» سرمربی یوونتوس و هواداران این تیم امیدوارند کیه‌زا در روزهای پایانی ماه اکتبر برای یک یا دو بازی کوتاه در دسترس باشد و پس از انجام رقابت‌های جام جهانی بتواند با تمام قوا به ترکیب بازگردد.

شکی وجود ندارد که نتایج نه چندان جالب یووه در ماه‌های اخیر به مصدومیت کیه‌زا ارتباط دارد. هرچند ممکن است این رابطه بسیار جزئی باشد، اما شکی وجود ندارد که دوری فدریکو، ستاره جوان ایتالیایی از ترکیب غول‌های تورینی اثر بسیار زیادی بر روی ترکیب این تیم گذاشت.

کد خبر 604309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.