طارمی کابوس رقبا و غول چراغ‌جادوی پورتو

مهدی طارمی در جریان پیروزی سه بر صفر پورتو با یک گل و یک پاس‌گل دیدنی، تاثیر زیادی در پیروزی تیمش مقابل چاوس داشت و بهترین بازیکن زمین شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پورتوی پرتغال شب گذشته از ساعت ۱۲ بامداد در ورزشگاه دراگو و در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ‌برتر پرتغال میزبان تیم فوتبال چاوس بود و در نهایت با برتری سه بر صفر بازی را به پایان رساند.

در این دیدار مهدی طارمی مهاجم گلزن ایرانی پورتو پس از اینکه در مقابل اتلتیکومادرید در هفته‌اول لیگ‌قهرمانان اروپا از زمین بازی اخراج شد از ابتدا در ترکیب تیمش و در کنار تونی مارتینز قرار گرفت.

طارمی که کابوس حریفان پورتو خصوصاً در رقابت‌های لیگ‌برتر پرتغال است موفق شد خیلی‌زود و در دقیقه چهارم با یک ضربه‌سر دقیق از روی ششم‌قدم دروازه چاوس را باز کند تا تیمش پیش بیفتد.

تأثیرگذاری مستقیم و عملکرد درخشان طارمی روی گل دوم پورتو بیش از پیش نمایان شد؛ گلزن بالفطره پورتو در صحنه‌ای که تیزهوشی و بازیخوانی، سرعت‌عمل و دقتش را به رخ کشید با یک پاس‌گل به اوانیلسون بازی خوبش را تکمیل کرد.

مهاجم ایرانی پورتو که در این بازی از حمایت همه‌جانبه هواداران پورتو و تشویق‌هایشان بهره می‌برد در دقیقه ۸۴ از زمین بازی بیرون رفت‌؛ او علاوه‌بر یک گل و یک پاس‌گل، چهار پاس‌کلیدی در زمین داد، یک دریبل موفق داشت و ۶۴ درصد پاس‌هایش نیز به مقصد رسید تا در نهایت با ۸.۴ امتیاز به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

حالا طارمی پس از گذشت شش‌هفته، با چهار گل، پس از سیمون بانزا مهاجم براگا بهترین گلزن لیگ پرتغال است و دو پاس‌گل نیز ثبت کرده است.

کد خبر 604249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.