اطلاعیه باشگاه تراکتور درخصوص حمایت هواداران

باشگاه تراکتور با انتشار اطلاعیه‌ای از هواداران خود بابت حمایتی که از تیم انجام می‌دهند، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه تراکتور پس از بسته نگه‌داشتن دروازه خود در سه بازی اخیر و کسب دو پیروزی پیاپی، از حمایت هواداران و تلاش اعضای تیم قدردانی کرد و با انتشار اطلاعیه‌ای نوشت:

«باشگاه تراکتور از تمام هوادارانی که در بازی‌های اخیر به‌ویژه در دیدار روز گذشته با حمایت‌های بی‌بدیل خود تا آخرین لحظه بازی و شور و شوق وصف ناپذیر، بار دیگر هیجان و انرژی را به سکوهای فوتبال ایران بازگردانده و به عنوان یار دوازدهم زمینه‌ساز پیروزی تراکتور شدند، تشکر و قدردانی می‌کند.

همچنین جا دارد از بازیکنان، کادرفنی و سایر اعضای تیم که با تلاش، همّت و عزم راسخ خود واژه «غیرت» را در مستطیل سبز معنا کرده و دل میلیون هوادار را شاد کردند، قدردانی کنیم.

یادآور می‌شود، باشگاه تراکتور در فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر با هدایت قربان بردیف روند حرفه‌ای و رو به رشدی را آغاز کرده که قطعاً با صبر و حمایت از تیم، نتایج مثبت تلاش‌ها در بلندمدت، مشهودتر خواهد بود. در همین راستا باشگاه تراکتور برنامه‌ریزی لازم برای تداوم این روند در دیدار هفته هفتم را انجام داده و بر این باور است که با همدلی و اتحاد اعضای تیم و هواداران شاهد کسب نتایج درخشان در ادامه مسابقات خواهیم بود.»

کد خبر 604244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.