محوطه مقابل دادسرای آیت‌الله شاهرودی ساماندهی شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور آراستگی سیمای عمومی و رفع نیاز مراجعه‌کنندگان به دادسرای آیت‌الله شاهرودی، محوطه مقابل این دادسرا با نصب نیمکت، سطل زباله و نورپردازی با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیون تومان ساماندهی شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساماندهی فضاهای شهری نقش مؤثری در آرامش روانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد زیرا هرگونه بی‌نظمی بصری موجب ایجاد تنش‌های روحی و بصری می‌شود و با ساماندهی و بهبود اقدامات زیباسازی در این حوزه می‌توان سیما و منظر شهری را با رویکرد انسان‌محور ارتقا بخشید.

وی افزود: با توجه به نیاز مبرم محوطه‌سازی مقابل دادسرای آیت‌الله شاهرودی واقع در خیابان نبوی‌منش، شهرداری منطقه ۹ برای ساماندهی این محوطه در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان اقدام کرد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به‌منظور رفع نیاز مراجعه‌کنندگان به دادسرای آیت‌الله شاهرودی، آراستگی سیمای عمومی این محوطه با استفاده از نیمکت، سطل زباله و نورپردازی با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیون تومان انجام شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در عناصر پیام‌رسانی محیطی یکی از ابزارهای مدیریت شهری ارائه پیام‌های فرهنگی است که اگر مدیریت شهری از ظرفیت‌های تخصصی خود در راستای ارائه پیام‌های فرهنگی استفاده کند، شهروند آگاه، قانون‌مدار و به تمام حقوق شهروندی خود آشنا می‌شود.

قاضی‌عسگر تصریح کرد: واحد زیباسازی منطقه ۹ شهرداری اصفهان با استفاده از پیام‌های فرهنگی با مفهوم عدالت‌محوری و دوری از جرم، برای طراحی و دیوارنویسی این محوطه اقدام کرد.

کد خبر 604228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.