ملت ایران تهدیدپذیر نیست/ نقشه‌های شوم دشمنان با بصیرت مردم نقش بر آب شده‌ است

امام جمعه زرین‌شهر گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره برای از بین بردن انقلاب اسلامی توطئه‌های مختلفی را در اتاق‌های فکر خود برنامه‌ریزی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام قاسم باقریان صبح امروز _یکشنبه بیستم شهریورماه_ در نشست بصیرتی با نخبگان اظهار کرد: معنویت و اعتقاد به خدای متعال همواره نقشه‌ها و توطئه‌های مکرر دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره برای از بین بردن انقلاب اسلامی توطئه‌های مختلفی را در اتاق‌های فکر خود برنامه‌ریزی می‌کنند.

امام جمعه زرین‌شهر تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های مختلف به دنبال اجرای توطئه‌های خود هستند اما توکل مردم ایران به خداوند متعال و تأسی به اهل بیت (ع) همه توطئه‌های آنان را نقش بر آب می‌کند و به همین علت امروز دشمنان از اربعین و حضور میلیونی مردم در راهپیمایی عظیم آن هراس دارند.

وی با بیان اینکه ادامه داد: دشمنان برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۱ سال گذشته توطئه‌های متعددی را از جمله ایجاد تفرقه و جنگ نظامی اجرا کردند و در زمان حضور ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا تصور می‌کردند با فشارهای سنگین اقتصادی و تحریم‌ها می‌توانند ملت ایران را از نظام و انقلاب دور کنند.

باقریان اضافه کرد: مردم ایران بار دیگر در جنگ اقتصادی بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و علی‌رغم تمام فشارها تمام قد ایستادند و دشمن را به عقب راندند.

وی تاکید کرد: دشمن از بصیرت ملت ایران زخم خورده و وحشیانه به دنبال کسب پیروزی در اجرای توطئه‌های خود است بر همین اساس باید همچون گذشته هوشیارانه عمل کنیم و با قدرت معنویت و تأسی از فرهنگ غنی اهل بیت (ع) مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم.

امام جمعه زرین‌شهر با بیان اینکه دشمنان بدانند که ملت ایران تهدیدپذیر نیست، گفت: دشمن هم بداند اگر دست از اجرای توطئه‌های مختلف علیه ایران اسلامی برندارد از دست جوانان غیور و شجاع ایرانی سیلی محکمی خواهد خورد.

وی با بیان اینکه اعتماد به غرب تاکنون برای کشور نتیجه‌ای به همراه نداشته است، خاطرنشان کرد: جای سوال است چرا برخی افراد که اعتقاد به برقراری ارتباط و اعتماد به غرب دارند تاریخ ایران را مرور نمی‌کنند، تا دریابند عزت و اقتدار ایران اسلامی تنها با مقابله در برابر زیاده‌خواهی ابرقدرت‌ها به دست آمده است.

باقریان افزود: اگر معتقدان به غرب در کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۱۰ درصد از اعتقاد خود به غرب را به ظرفیت‌های داخل کشور اختصاص داده بودند، امروز قدرت کشور در همه زمینه‌ها چندین برابر بود.

وی با بیان اینکه اولویت دفتر امام جمعه زرین‌شهر جوانان و نوجوانان شهرستان لنجان است، گفت: یکی از افتخارات بزرگ امام جمعه زرین‌شهر در طول سال‌های فعالیت خود، راه‌اندازی پاتوقی امن برای حضور جوانان و نوجوانان است.

امام جمعه زرین‌شهر تصریح کرد: اردوگاه شهید مطهری که برخی حضور ما را نشانه توجه نکردن به مسائل شهر و رها کردن آن می‌دانستند، در مسیر جذب جوانان و ایجاد بستر نشاط و شادابی این قشر مؤثر بود و این مهم تنها به همت گروه‌های مختلف جهادی و مردمی محقق شد.

کد خبر 604182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.