اجرای ۱۵۰ متر لوله‌گذاری در بوستان قرنی

شهردار زرند گفت: عملیات لوله‌گذاری بوستان قرنی ۲۷ در راستای کاشت فضای سبز به طول ۱۵۰ متر انجام شده است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه عملیات عمرانی بوستان قرنی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: جدول‌گذاری و موزائیک فرش اطراف و ساماندهی فضای داخلی بوستان انجام می‌شود.

وی افزود: تأمین و ارتقای سرانه‌های فضای سبز سطح شهر بر سلامت روانی و غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان تأثیرگذار است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: زیباسازی بصری سیما و منظر شهر نقش بسزایی در بهبود وضعیت محیط زیست شهری و افزایش نشاط و پویایی اجتماعی دارد. احداث بوستان در محلات به افزایش سرانه فضای سبز شهری و رسیدن به استانداردهای مطلوب کمک می‌کند.

ضیاءالدینی تصریح کرد: در برنامه‌های سال جاری، ایجاد فضای مناسب و مسرت‌بخش جهت جلب رضایت شهروندان و ساکنان محلات در دستور کار شهرداری است. توسعه زیرساخت‌های شهری و تأمین سرانه‌های استاندارد و مطلوب در زمینه فضاهای سبز شهری مهمترین برنامه‌های شهرداری است و اجرای این طرح‌ها موجب افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود.

وی از اجرای عملیات لوله‌گذاری بوستان قرنی ۲۷ شهر زرند به طول ۱۵۰ متر خبر داد و اضافه کرد: اجرای این عملیات در راستای کاشت فضای سبز و ساماندهی آن اجرا شده است و پس از اتمام عملیات عمرانی، کاشت گل و درخت در بوستان انجام می‌شود.

شهردار زرند با اشاره به جمع‌آوری گل‌های خشکیده میادین سطح شهر، گفت: به همت نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری، عملیات آماده‌سازی و جمع‌آوری گل‌های خشکیده فضاهای سبز سطح شهر در حال انجام است.

ضیاءالدینی افزود: در این طرح گل‌های خشکیده میادین و فضاهای سبز شهر جمع‌آوری و بستر کشت گل‌های جدید فراهم می‌شود، کار شخم‌زنی، کوددهی و خاک‌ریزی بعضی فضاهای سبز شهری زرند نیز به زودی اجرا خواهد شد.

کد خبر 604109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.