وحید محمدزاده: کی‌روش را دوست‌دارم اما برکناری اسکوچیچ بی‌معرفتی بود

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: در زمان سرمربیگری کی‌روش به تیم‌ملی دعوت شدم و به او علاقه‌مندم اما در این برهه، برکناری اسکوچیچ که تیم‌ملی را به جام‌جهانی رساند بی‌معرفتی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید محمدزاده پس از تساوی بدون‌گل آلومینیوم مقابل سپاهان در هفته ششم لیگ‌برتر در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی از سوی هر دو تیم خوب و تماشاگرپسند بود و هر دو تیم می‌توانستیم به پیروزی دست یابیم ولی فکر می‌کنم تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

وی درخصوص صحنه برخورد با شهریار مغانلو و آسیب‌دیدگی هر دو نفر از ناحیه سر افزود: تقریباً در هر بازی با شهریار دو یا سه برخورد داریم و موضوع خاصی نیست. هم سر من و شهریار نیاز به چند بخیه دارد.

مدافع بلندقامت تیم فوتبال آلومینیوم در رابطه با شرایط ایرالکو در لیگ‌برتر خاطرنشان کرد: به نظر من تا این هفته کیفیت بازی‌هایمان خوب نبوده و از این بابت از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم. البته در خانه سپاهان و مقابل هواداران‌شان بازی‌کردن سخت است و کسب تساوی در این دیدار حکم پیروزی را دارد.

محمدزاده ادامه داد: در بازی‌های قبل نیز مستحق باخت نبودیم. کیفیت خوبی به‌نمایش گذاشتیم و می‌توانیم از هفته آینده به نتیجه برسیم و نگرانی درخصوص شرایط تیم وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که رفتن اسکوچیچ و آمدن کی‌روش بر روی نیمکت تیم‌ملی درست بود یا خیر؟ عنوان کرد: من در زمان سرمربیگیری کی‌روش به تیم‌ملی دعوت شده بودم و به او علاقه دارم، اما در این برهه زمانی برکناری اسکوچیچ بی‌معرفتی بود و می‌شد بعد از جام‌جهانی به فکر این کار افتاد. اسکوچیچ در بدترین زمان تیم‌ملی را تحویل گرفت و فکر کنم سریع‌ترین صعود را به جام‌جهانی داشتیم. به‌هر حال تصمیمات از جای دیگری گرفته می‌شود.

کد خبر 604106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.