نتایج هفته ششم لیگ‌برتر فوتبال+جدول

رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر، با برگزاری هفت دیدار امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر، امروز _یکشنبه، نوزدهم شهریورماه_ با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید.

سپاهان صفر - آلومینیوم صفر

تیم‌های سپاهان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تراکتور یک - صنعت نفت آبادان صفر

تیم تراکتور امروز میزبان تیم صنعت نفت آبادان در تبریز بود و توانست با نتیجه یک بر صفر میهمان خود را شکست دهد. تک گل این دیدار را رضا اسدی به ثمر رساند.

استقلال ۳ - نساجی یک

تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نساجی و توانست با نتیجه ۳ بر یک پیروز این دیدار شود. در این پیکار پیمان بابایی، یامگا و محمد محبی برای استقلال و ایوب کلانتری برای نساجی گل زنی کردند.

پیکان صفر-گل گهر سیرجان یک

شاگردان امیر قلعه نویی در گل گهر امروز میزبان تیم پیکان بودند و توانستند با تک گل رضا شکاری به برتری برسند.

مس کرمان صفر - ذوب آهن صفر

دو تیم مس کرمان و ذوب آهن امروز برابر هم صف آرایی کردند و با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

نفت مسجد سلیمان یک - پرسپولیس ۲

شاگردان یحیی گل محمدی امشب میهمان تیم نفت مسجد سلیمان بودند که این مسابقه با برتری ۲ بر یک سرخ‌پوشان خاتمه یافت. در این دیدار سامان نریمان جهان تک گل تیم نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند و یورگن لوکادیا دو گل پرسپولیس را از خط دروازه گذراند.

مس رفسنجان ۲ - هوادار یک

دو تیم مس و هوادار امشب مقابل هم صف آرایی کردند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود مس به پایان رسید. گل‌های این دیدار را مهدی حسینی و حسین کریم زاده برای مس و عزت الله پورقاز برای هوادار وارد دروازه کردند.

جدول لیگ برتر:

نتایج هفته ششم لیگ‌برتر فوتبال+جدول

کد خبر 604095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.