تارتار: فعلا فقط می‌خواهیم نبازیم/ با یک پیروزی در اولین فرصت چند پله صعود خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی‌های لیگ امسال بسیار سخت هستند، فعلا باید تا جایی که می‌توانیم امتیاز کسب کنیم و هدف‌مان این است از بازی‌ها حتی یک‌امتیاز بگیریم تا با اولین پیروزی چند پله در جدول بالا برویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس‌خبری پس از دیدار ذوب‌آهن برابر مس کرمان در هفته ششم لیگ‌برتر و تساوی بدون‌گل اظهار کرد: همانطور که روز گذشته گفتم بازی سنگین و فیزیکی را پشت‌سر گذاشتیم، باتوجه به کیفیت زمین این مسئله را پیش‌بینی می‌کردم، چمن خیلی مساعد نبود و اجازه نمی‌داد دو تیم بازی زیبایی را به نمایش بگذارند.

وی افزود: هر دو تیم به‌دنبال توپ‌های سوم و برگشتی بودند و می‌خواستند بازی بلند انجام دهند، در نیمه‌دوم مس کاملاً بازی مستقیم انجام می‌داد و ما نیز با تغییراتی که ایجاد کردیم توانستیم تا حدودی مالکیت توپ را در میانه‌زمین داشته باشیم، حملات سریعی داشتیم ولی تصمیمات نهایی خوب نبود و نتوانستیم موقعیت‌های خیلی‌خوبی خلق کنیم. در مجموع نتیجه تساوی عادلانه بود و بازی زیبایی را نیز از دو تیم ندیدیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درخصوص ۶ تساوی از ۶ بازی لیگ خاطرنشان کرد: امسال لیگ سختی را شاهد هستیم، در رختکن شنیدم نفت مسجدسلیمان از پرسپولیس صدرنشین پیش است، همین‌که از زمین دست‌خالی بیرون نیاییم برایمان مهم است و در اولین فرصت می‌توانیم با یک پیروزی جهشی چند پله‌ای در جدول داشته باشیم چرا که تیم‌ها به‌هم نزدیکند و فعلاً باید از بازی‌ها تا جایی که می‌توانیم امتیاز کسب کنیم.

تارتار ادامه داد: قرعه‌مان به‌گونه‌ای است که بازی‌های سخت‌مان در خانه و بازی‌های متوسط‌مان نیز خارج‌ازخانه است و امتیازاتی که تا به اینجا گرفته‌ایم و انسجامی که تیم‌مان دارد و به حریفان موقعیتی نمی‌دهد ما را امیدوار می‌کند.

وی با اشاره‌ای دوباره به مصدومیت مهاجم تیمش بیان کرد: مصدومیت باقرپسند به ما لطمه بزرگی زد چرا که روی او در قسمت تهاجمی ترکیب‌مان حساب زیادی کرده بودیم و امیدوارم با اضافه‌شدن بیدوف و سایر مهاجمان و البته تلاش بیشتر موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان در رابطه با قضاوت تیم داوری گفت: آقای حاج‌ملک از داوران باتجربه ایران است و امروز قضاوت خیلی خوبی داشت، اشتباهات جزئی بود که باید کارشناسی شود اما به‌نظر من داوری بی‌نقصی را به اتفاق همکارانش انجام داد.

کد خبر 604090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.