طعنه سنگین رئیس لالیگا به کیلیان امباپه!

خاویر تباس، رئیس لالیگا، تصمیم کیلیان امباپه برای ماندن در پاری سن ژرمن در تابستان امسال را مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد که لیگ 1 رقابتی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خاویر تباس، رئیس لالیگا، تصمیم کیلیان امباپه برای ماندن در پاری سن ژرمن در تابستان امسال را مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد که لیگ ۱ "رقابتی نیست"

امباپه یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های بازار نقل و انتقالات تابستانی قبل از امضای قرارداد پرسود با پاری سن ژرمن بود که او را تا سال ۲۰۲۵ در پایتخت فرانسه نگه خواهد داشت. پس از این تصمیم، انتقادات زیادی متوجه امباپه شد و خاویر، رئیس لیگ تباس آخرین نفری است که او هدف گرفته است.

تباس در پاسخ به این سوال که آیا لیگ اسپانیا بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و امباپه را از دست داده است، گفت: «اگر به باشگاه‌هایی که در آن حضور دارند نگاه کنیم، می‌بینیم که اینها باشگاه‌هایی هستند که پول زیادی دارند. البته ما دوست داشتیم آنها بیایند، اما آنها سال گذشته هم نبودند. امباپه در لیگی که رقابتی نیست، ماند.

لالیگا شاهد ترک دو ستاره بزرگ خود در سال‌های اخیر بوده است، زیرا رونالدو و مسی پس از دوره‌های طولانی در اسپانیا به کشورهای جدید نقل مکان کردند. استدلال شده است که بدون دو بازیکن برتر جهان، قدرت لالیگا کاهش یافته است، با این حال، این باعث نشد که رابرت لواندوفسکی به اسپانیا نرود.!

مهاجم فرانسوی امیدوار است که فرم خوب خود را در دیدار این هفته PSG که میزبان برست در لیگ ۱ است، قبل از سفر به خاک رژیم صهیونیستی برای رویارویی با ماکابی هیفا در لیگ قهرمانان اروپا که در تاریخ ۱۴ سپتامبر خواهد بود، حفظ کند. در دراز مدت، این احتمال وجود دارد که امباپه روزی به رئال مادرید برود تا برنده "توپ طلا" شود.

کد خبر 604057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.