‌مهار آتش‌سوزی نیمه گسترده در انبار ضایعات کارگاه تولید نمد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ‌مهار آتش‌سوزی نیمه گسترده در انبار ضایعات موکت یک کارگاه تولید نمد واقع در شهرک صنعتی کمشچه، خبر داد.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به وسعت حریق انبار ضایعات موکت یک کارگاه تولید نمد واقع در شهرک صنعتی کمشچه، علاوه بر اکیپ‌های اعزامی، یک دستگاه خودرو تنفسی، مأموران آتش‌نشانی‌های دولت‌آباد، حبیب‌آباد، شاهین‌شهر، شهرک صنعتی جی و دو دستگاه خودرو آب‌رسان از سازمان موتوری شهرداری اصفهان به محل حریق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با توجه به وسعت حریق و امکان سرایت حریق به کارگاه‌های مجاور، اکیپ‌های عملیاتی با سرعت عمل بسیار زیاد اقدام به اطفای آتش کردند، افزود: به علت وسعت زیاد حریق و شرایط خاص محل عملیات، مهار آتش حدود سه ساعت به طول انجامید و در حال حاضر آتش‌نشانان در حال پاکسازی کامل این آتش‌سوزی هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه علت حریق در دست بررسی است، ادامه داد: با سرعت عمل بالای و حضور به موقع مأموران آتش‌نشانی در محل، حریق کنترل و از سرایت آتش به سایر نقاط جلوگیری شد.

گفتنی است، ساعت ۱۴:۵۴ امروز _شنبه نوزدهم شهریورماه _ وقوع آتش‌سوزی نیمه گسترده در شهرک صنعتی کمشچه به سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد و بلافاصله اکیپ آتش‌نشانان با تعدادی اطفائیه سنگین، آب‌رسان و خودروی حامل دستگاه تنفسی از شهر اصفهان به محل حریق اعزام شدند.

کد خبر 604054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.