نیاز ۲۵ هزار نفر دانش‌آموز کرجی به سرویس مدرسه

معاون سازمان حمل‌‍‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، برای پوشش تردد حدود ۲۵ هزار دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی در این کلان‌شهر حدود پنج هزار سرویس سواری با ظرفیت تکمیل چهار نفر نیاز است که در شرایط کنونی و با توجه به ظرفیت ناوگان، تامین این تعداد خودرو ساده نیست.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کرج، امیر عطایی‌نیا اظهار کرد: طبق آخرین بررسی‌های آماری، حدود ۲۵ هزار دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی کرج متقاضی استفاده از سرویس مدارس هستند.

وی ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، برای پوشش تردد این دانش‌آموزان از طریق سرویس مدارس، حدود پنج هزار سرویس سواری با ظرفیت تکمیل چهار نفر نیاز است که در شرایط کنونی و با توجه به ظرفیت ناوگان، تأمین این تعداد خودرو ساده نیست.

معاون سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج با بیان اینکه با تصویب لایحه افزایش ۳۰ درصدی کرایه سرویس مدارس، این نرخ با نرخ کرایه تاکسی برابری می‌کند، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی دوساله مدارس در زمان شیوع کرونا، برخی رانندگان سرویس مدارس شغل خود را عوض کردند و در کنار تورم موجود و شرایط اقتصادی، اگر درآمد سرویس مدارس تأمین‌کننده هزینه‌های رانندگان نباشد، این افراد انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت در این زمینه نخواهند داشت.

کد خبر 604024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.