عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ شهریورماه

در این بسته خبری از ایجاد مرکز دائمی برپایی نمایشگاه‌ها و رویدادهای شهر تنکابن تا آموزش پیمانکاران سرویس مدارس و اعزام ۱۲ دستگاه اتوبوس شهرداری قدس به مرز مهران را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ایجاد مرکز دائمی برپایی نمایشگاه‌ها و رویدادهای شهر تنکابن

محمد ابراهیم لاریجانی، شهردار تنکابن از ایجاد یک مرکز دائمی برپایی نمایشگاه‌ها و رویدادهای فرهنگی، ورزشی و گردشگری در این شهر گردشگر پذیر غرب مازندران خبر داد.

مرکز جمع‌آوری معتادان متجاهر سنندج تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج گفت: عملیات اجرایی احداث مرکز جمع آوری معتادان متجاهر در سنندج در حال اجرا است و به زودی تکمیل و آماده بهره برداری است.

آغاز عملیات عمرانی احداث ۴ بوستان در رفسنجان

سید علی پور باقری، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با تاکید بر اینکه ۵ بوستان محله‌ای از سال گذشته تا کنون در دست احداث است، از آغاز عملیات عمرانی احداث چهار بوستان جدید در نقاط مختلف شهر خبر داد.

آهنگ اجرای پروژه‌های عمرانی در جای جای شهر شنیده می‌شود

محمدمهدی احمدی، شهردار مبارکه گفت: خداوند متعال را شاکرم که فرصت و نعمت خدمت به شهر مبارکه را به من اعطا کرد و این نوید را به شهروندان می‌دهم که در سال‌جاری بتوانیم در اقصی نقاط این شهر پروژه‌های عمرانی را به بهره‌برداری برسانیم.

راه‌اندازی بازارچه‌های میوه و تره‌بار در سطح شهر قزوین

اصغر الهیاری، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین گفت: بازارچه‌های میوه و تره بار در سطح شهر قزوین راه اندازی می‌شوند.

ساخت بازارچه جدید شهر زرند

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند از ساخت بازارچه جدید توسط بخش خصوصی خبر داد و گفت: اصناف و بازاریان برای ساماندهی بازار قدیم با شهرداری همکاری کنند.

برگزاری جلسه آموزشی پیمانکاران سرویس مدارس

محمدرضا وثوق‌نیا، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از برگزاری جلسه آموزشی توجیهی پیمانکاران سرویس مدارس سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ خبر داد.‌

اعزام ۱۲ دستگاه اتوبوس شهرداری قدس به مرز مهران

همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی و تردد زوار عتبات عالیات به شهر مهران، با دستور شهردار قدس، تعداد ۱۲ دستگاه اتوبوس شهری جهت خدمت‌رسانی به زوار عتبات عالیات به شهر مرزی مهران اعزام شدند.‌


کد خبر 604015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.