آغاز عملیات عمرانی احداث ۴ بوستان در رفسنجان

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با تاکید بر اینکه پنج بوستان محله‌ای از سال گذشته تاکنون در دست احداث است، از آغاز عملیات عمرانی احداث چهار بوستان جدید در نقاط مختلف شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، سیدعلی پورباقری اظهار کرد: بوستان‌های خیابان‌های مصطفی خمینی ۴۵ در محله خواجو، حاشیه‌های فضای سبز خیابان امامت در شهرک یادگار امام و بلوار فرهنگ در شهرک فرهنگیان تا پایان سال احداث می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ارتقای کیفیت محیط شهری، توجه بیشتر به رفاه شهروندان و افزایش سرانه فضای سبز را از مهم‌ترین اهداف احداث بوستان‌های محله‌ای عنوان کرد و افزود: بوستان خیابان مصطفی خمینی ۴۵ به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و بوستان بلوار امام علی (ع) ۲۱ به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع و اعتبار اولیه ۲۷ میلیارد ریال احداث می‌شود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از احداث فضای سبز حاشیه‌ای خیابان امامت در شهرک یادگار امام به مساحت ۲۰ هزار مترمربع و اعتبار ۲۵ میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: حاشیه فضای سبز بلوار فرهنگ در شهرک فرهنگیان به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۵ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

پورباقری گفت: از مهرماه سال گذشته تا کنون ۹ بوستان محله‌ای در سطح شهر در حال احداث است.

کد خبر 603974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.