شمسایی: در تورنمنت دوستانه نقاط ضعف و قوت را پیدا می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: با احترام به همه تیم‌های حاضر، تیم ما نسبت به مسابقات جام‌جهانی گذشته با تغییرات زیادی از بازیکنان همراه بوده است و با نسل جدید و بازیکنان جوان در این تورنمنت حاضر شده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتسال ایران برای آمادگی بیشتر در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا در تورنمنت دوستانه شش جانبه تایلند شرکت کرده است که در یکی از این مسابقات به مصاف فنلاند می‌رود.

وحید شمسایی در کنفرانس خبری قبل از این بازی، اظهار کرد: خوشحال هستم که هم بازی دوران قدیم خود را اینجا می‌بینم که به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ویتنام در این تورنمنت حضور دارد. تمریناتمان را به مدت ۱۵ روز شروع کرده‌ایم و خود را برای حضور در تورنمنت اصلی که جام ملت‌های فوتسال آسیا کویت ٢٠٢٢ است، آماده می‌کنیم.

وی ادامه داد: قصد از حضور در این تورنمنت دوستانه این است که نقاط ضعف و قوت تیم را پیدا کنیم و بتوانیم آنچه که هدف و خواسته ما در مسابقات جام ملت‌های آسیا است، به آن برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص دیدار با تیم ملی فوتسال فنلاند، تصریح کرد: با احترام به همه تیم‌های حاضر، تیم ما نسبت به مسابقات جام جهانی گذشته با تغییرات زیادی از بازیکنان همراه بوده است و با نسل جدید و بازیکنان جوان در این تورنمنت حاضر شده‌ایم. می‌دانیم بازی مقابل فنلاند، بازی فیزیکی خواهد بود و همانطور که در ابتدا گفتم هدف ما از حضور در این تورنمنت، آماده سازی بهتر تیم برای جام ملت‌های آسیا است.

شمسایی افزود: ویتنام با مربی و کادر فنی جدید خود یکی از حریفان سرسخت ما در مسابقات آسیایی است. با شرکت در این تورنمنت می‌خواهیم که به شاکله اصلی تیم برسیم و حضوری پرقدرت در مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا ٢٠٢٢ داشته باشیم.

شمسایی: در تورنمنت دوستانه نقاط ضعف و قوت را پیدا می‌کنیم

کد خبر 603954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.