برنامه‌ریزی ویژه برای خدمت‌رسانی به زائران امام رضا در روزهای پایانی ماه صفر

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به حضور میلیونی عزاداران اهل‌ بیت(ع) و لزوم آماده‌باش لازم در این زمینه، گفت: ارائه خدمات مطلوب به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در روزهای پایانی ماه صفر تاکید جدی شورای اسلامی شهر به شهرداری است.

هاشم دائمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیش‌بینی حضور میلیونی زائران رضوی در مشهد هم‌زمان با دهه پایانی ماه صفر، اظهار کرد: با فروکش کردن آمار مبتلایان کرونا شرایط مناسبی برای حضور عزاداران اهل‌بیت (ع) فراهم شده است.

وی در خصوص لزوم میزبانی شایسته از زائران دهه پایانی ماه صفر در مشهد، گفت: علاوه‌بر فرمانداری، شورای اسلامی شهر مشهد نیز جلسات متعددی با حوزه‌های مختلف شهرداری برگزار کرده است و برنامه‌ها و تدابیر اندیشیده شده را مورد ارزیابی قرار داده‌ایم، چرا که خللی در فرایند خدمت‌رسانی به زائران رضوی نباید وجود داشته باشد. در کنار حوزه‌های ستادی، مناطق مختلف شهرداری نیز تمهیداتی را در نظر گرفته‌اند تا مدیریت شهری مشهد بتواند میزبانی شایسته‌ای را از زائران رضوی داشته باشد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به هشدار درباره حضور میلیونی عزاداران اهل‌بیت (ع) در مشهد و لزوم آماده‌باش لازم در این خصوص، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مطلوب به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در روزهای پایانی ماه صفر، تاکید جدی شورای اسلامی شهر به شهرداری است و امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده برنامه‌ریزی مناسب و نقش‌آفرینی دستگاه‌های ذی‌ربط میزبانی شایسته و خدمات‌رسانی مطلوبی را داشته باشیم.

کد خبر 603929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.