اداره‌کل املاک و خزانه‌داری امانت‌دار سرمایه‌های شهرداری است

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه نوسازی و تحول سازمانی برمبنای بازدید از عملکرد واحدها به‌صورت بازدید میدانی، مستلزم کوشش همگانی است، گفت: اداره کل املاک و خزانه‌داری امانت‌دار سرمایه‌های شهرداری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی یاراحمدی‌خراسانی در بازدید از اداره کل املاک و خزانه‌داری شهرداری مشهد که با همراهی برخی از مدیران ارشد این دفتر انجام شد، ضمن تاکید بر هوشمندسازی حداکثری در حوزه املاک و خزانه‌داری شهرداری اظهار کرد: اداره کل املاک و خزانه‌داری امانت‌دار سرمایه‌های شهرداری است.

وی تصریح کرد: بعضی از موضوعات و مسائل حوزه املاک نیاز به توانمندسازی سرمایه‌های انسانی است و در این راه ارائه آموزش‌های فعال، مسئله‌محور و تعاملی با رویکرد تخصصی در این حوزه مدیریتی مؤثر خواهد بود.

یاراحمدی‌خراسانی در ادامه افزود: لازم است به‌منظور اثربخشی مباحث آموزشی در حوزه املاک و خزانه‌داری، رویکرد یادگیری مسئله محور مشابه دیگر حوزه‌های مدیریتی شهرداری با دو هدف جایگزین کردن یادگیری فعال به‌جای یادگیری منفعلانه و افزایش مشارکت و تعامل فراگیران تدوین شود.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد اظهار امیدواری کرد: با همکاری و مشارکت همکاران در حوزه املاک و خزانه‌داری شهرداری هرچه بهتر موضوعات مطرح شده این حوزه مدیریتی مؤثرتر از قبل پیگیری و اقدام شود.

کد خبر 603917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.