آخرین جزئیات سقوط ۲ فروند پاراگلایدر در «درازنو» کردکوی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان آخرین جزئیات سقوط دو فروند پاراگلایدر در منطقه جنگلی «درازنو» کردکوی را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، قاسم غریب آبادی با اشاره به آخرین جزئیات سقوط پاراگلایدر در درازنو کردکوی، اظهار کرد: امروز عملیات جست‌وجو برای یافتن چترباز گمشده در منطقه درازنو کردکوی وارد چهارمین روز شده است.

وی با بیان اینکه روز سه‌شنبه پانزدهم شهریور سقوط دو فروند پاراگلایدر در منطقه جنگلی درازنو کردکوی حادثه آفرید، افزود: نیروهای امدادی هلال احمر بلافاصله پس از حادثه عملیات جست و جو و نجات پاراگلایدرسواران حادثه دیده را آغاز کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان با بیان اینکه این حادثه موجب آسیب به سه نفر شده که دو نفر از پاراگلایدرسواران پیدا شده و به نقطه امن منتقل شدند، تصریح کرد: شش تیم متشکل از ۱۸ نفر برای نجات پاراگلایدرسوار به منطقه موردنظر اعزام شدند.

غریب آبادی با بیان اینکه عملیات جست‌وجو برای یافتن سومین پاراگلایدرسوار حادثه دیده همچنان ادامه دارد، افزود: در این عملیات چهار خودروی کمک دار، چهار دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه هلی شات و یک دستگاه پاراموتور به کارگیری شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 603849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.