مسی بااستعدادتر است یا عثمان دمبله!

مارتین بریثویت از عثمان دمبله به‌عنوان یک استعداد خاص یاد کرده و گفته که تا به حال بازیکنی مانند مهاجم بارسلونا، ندیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مارتین بریثویت از «عثمان دمبله» به عنوان یک استعداد خاص یاد کرده و گفته که تا به حال بازیکنی مانند مهاجم بارسلونا را ندیده است.

مهاجم سابق بارسلونا معتقد است که پس از لیونل مسی، ملی‌پوش فرانسوی یکی از هیجان‌انگیزترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است و می‌گوید که او بیشتر از روبرت لواندوفسکی برای آبی‌واناری‌ها تأثیرگذار است.

او گفت: «دمبله بسیار خوب است. او را خیلی دوست دارم. او استعداد بزرگی دارد. هرگز کسی را بااستعدادتر از او ندیده‌ام. لئو مسی چیز دیگری است، اما بعد از او بازیکنی مثل دمبله ندیدم. این پسر خاص است.»

وی افزود: «استعداد فردی دمبله از نظر فردی تأثیر بیشتری نسبت به بازیکنی مانند لواندوفسکی دارد؛ عثمان باورنکردنی است. یک بازیکن خوب و یک بازیکن خوب است. لواندوفسکی گل‌های زیادی می‌زند، من برای او خوشحالم، او یک حرفه‌ای بزرگ است.»

دمبله از زمان امضای قرارداد جدید در تابستان، بازیکن کلیدی تیم ژاوی بوده است. او دو پاس گل داد، برای لواندوفسکی و فران تورس، در حالی که بارسا در اولین بازی فصل خود در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه پنج-یک ویکتوریا پلژن را شکست داد. تیم کاتالانی امروز _شنبه نوزدهم شهریورماه_ در لالیگا به مصاف کادیز می‌رود.

کد خبر 603782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.