حمله مدیر ورزشی ماینتس به مالک چلسی و حمایت از توخل!

کریستین هایدل، مدیر ورزشی ماینتس به شدت از تاد بولی به دلیل اخراج توماس توخل از سرمربیگری چلسی انتقاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریستین هایدل مدیر ورزشی ماینتس، به شدت از «تاد بولی» به دلیل اخراج توماس توخل از سرمربیگری چلسی انتقاد کرده است. هایدل که در اولین دوره حضورش در ماینتس با توخل کار می‌کرد، انزجار خود را از تصمیم بولی برای دادن فرمان راهپیمایی به آلمانی پنهان نکرده است.

او به BILD گفت: «اخراج شدن برای کسانی که مخالف سرمایه‌گذاران در فوتبال هستند، تلخ است. این تصمیمِ صرفاً یک سرمایه گذار بود. کسی که هیچ نظری از فوتبال ندارد احتمالاً فکر می‌کند که رتبه ششم برای تیم او خوب نیست و می‌گوید پس بیایید مربی دیگری را امتحان کنیم! بعد از تنها شش بازی، دلیل و راه حل دیگری به ذهنم نمی‌رسد.»

توخل، چلسی را به سه برد، یک تساوی و دو شکست از شش بازی اول خود در لیگ برتر در این فصل رساند؛ با این حال آخرین بازی او به عنوان سرمربی، شکست تحقیرآمیز یک بر صفر مقابل دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان اروپا بود.

گزارش شده است که بولی پس از تصاحب باشگاه، خود را به عنوان مدیر ورزشی منصوب کرد و در تابستان امسال درمورد ادامه همکاری با توخل مردد شد.

این مرد آمریکایی در امور دخالت کرده بود تا سرمربی داستان انتقال «کریستیانو رونالدو» به چلسی را وتو کند. توخل تنها هفتمین سرمربی یک تیم بزرگ از شش تیم بزرگ انگلیس است که قبل از اخراج، ۱۰ بازی در لیگ برتر را در یک فصل دوام نیاورده است. آبی‌ها زمان کمی را برای آوردن جانشین توخل نیاز داشتند و گراهام پاتر از برایتون روز پنجشنبه هفته گذشته آمد قراردادی پنج ساله با آبی‌ها امضا کرد.

کد خبر 603778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.