ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته ششم فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال تهران امروز _شنبه نوزدهم شهریورماه_ در چارچوب هفته ششم رقابت‌های فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی تهران مقابل نساجی مازندران قرار خواهد گرفت تا پیش از فیفادی شهریورماه آخرین بازی خود را به انجام برساند.

در ادامه ترکیب احتمالی استقلال در دیدار مقابل نساجی مازندران را بررسی خواهیم کرد:

سیدحسین حسینی مقابل نساجی نمی‌بازد

تیم فوتبال استقلال در ۱۰ بازی اخیر خود مقابل نساجی یک‌باخت آن‌هم در ضربات‌پنالتی مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی داشته که در آن بازی نیز حسینی گلر آبی‌ها نبوده است؛ حسینی بیشتر از چهار سال است که در ترکیب استقلال مقابل نساجی شکستی متحمل نشده و حالا به‌دنبال تداوم این رکورد و همچنین ثبت چهارمین کلین‌شیت خود در فصل جاری لیگ‌برتر است.

مثلث موردعلاقه و نفوذناپذیر ساپینتو

اگر نگاهی به ترکیب تیم فوتبال استقلال تهران در پنج هفته اخیر بیندازیم حضور عارف غلامی، رافائل سیلوا و روزبه چشمی در ترکیب ابتدایی کاملاً مشخص است و نشان می‌دهد ساپینتو حاضر نیست دست به این سه‌نفر بزند؛ البته کماکان سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند آماده بازی نیستند، علاوه‌بر آن مرادمند نیز از لیست استقلال در بازی امروز خط‌خورده است. شاید مربی پرتغالی چاره‌ای جز این هم نداشته باشد. این سه بازیکن در سه بازی اخیر کلین‌شیت کرده‌اند و حالا با کمک دروازه‌بانشان می‌خواهند این عملکرد را مقابل نساجی نیز بر جای بگذارند.

خط شطرنجی!

خط‌میانی استقلال در پنج هفته ابتدایی لیگ‌برتر تغییراتی داشته و مهره‌هایش در این پست به کرار تغییر کرده‌اند؛ مهدی مهدی‌پور در تمام پنج بازی گذشته به‌میدان رفته ولی بازیکن کناری‌اش ثابت نبوده است. زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند و سعید مهری به‌طور شطرنجی فرصت کرده‌اند خودشان را در ترکیب استقلال نشان بدهند؛ ضمن اینکه ساپینتو برای این بازی نیز آمانوف هافبک‌تهاجمی تیمش را از لیست‌بازی امروز کنار گذاشته است. در سمت چپ و راست زمین استقلال، صالح حردانی، جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی به‌همراه رضا میرزایی و کوین یامگا نفرات انتخابی ساپینتو بوده‌اند و حدس‌زدن چهار بازیکن انتخابی برای حضور در میانه‌زمین به‌آسانی قابل پیش‌بینی نیست.

مهاجمان استقلال بدون شوت در چارچوب!

درحالی‌که پنج هفته از رقابت‌های لیگ‌برتر می‌گذرد استقلال فقط موفق به زدن چهار گل شده و در سه دیدار نتوانسته دروازه رقیبانش را باز کند؛ آن‌هم با وجود اینکه سجاد شهباززاده، کوین یامگا، امیرارسلان مطهری، پیمان بابایی و آرمان رمضانی مهاجمان هدف استقلال هستند و محمد محبی و مهدی قایدی نیز در کنارشان قرار دارند؛ سجاد شهباززاده و پیمان بابایی در بازی‌های اخیر جمعاً ۸ شوت به‌سمت دروازه حریفان زده‌اند که حتی در چارچوب نیز نبوده و شاهد ناکامی خط‌حمله آبی‌ها در ۱۸۰ دقیقه برای گلزنی بوده‌ایم. آرمان رمضانی به‌دلیل مصدومیت مقابل نساجی غایب خواهد بود و باتوجه به ناکامی‌های شهباززاده و بابایی، ممکن است مطهری از ابتدا در ترکیب بایستد. باید دید با چنین عملکرد ضعیف و نگران‌کننده‌ای برای هواداران استقلال، ساپینتو چطور می‌تواند مشکل گلزنی را حل کند.

ترکیب احتمالی آبی‌پوشان مقابل نساجی

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، محمد محبی، مهدی قایدی، ارسلان مطهری

کد خبر 603743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.