برنده‌ها و بازنده‌های لیگ قهرمانان اروپا!

هفته‌ اول از فصل جدبد لیگ قهرمانان اروپا، درحالی به اتمام رسید که اتفاقات جالبی‌ را شاهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازگشت فوتبال اروپا ناامید کننده نبود، شنیدن دوباره آن سرود خوب بود، این‌طور نیست؟ لیگ قهرمانان اروپا به زندگی ما بازگشته است و هفته اول یادآوری دیگری از این بود که چرا فوتبال اروپا در میانه هفته همچنان بسیار خاص است.

از پیروزی غیرمنتظره دیناموزاگرب مقابل چلسی گرفته تا شکست سنگین لیورپول در مقابل ناپولی، همه جا نتایج چشم نواز بود، در حالی که برخی از فوق ستاره‌ها نمایش خوبی داشتند.

برندگان و بازنده‌های بازی این هفته لیگ قهرمانان اروپا را در ادامه مشخص خواهیم کرد:

برنده‌ها و بازنده‌های لیگ قهرمانان اروپا!

برنده: ستاره‌های جدید

هیچکس واقعاً نیازی به یادآوری اینکه کیلیان امباپه و ارلینگ هالند چقدر خوب هستند، نداشت، اما این دو نماد جوان فوتبال اروپا اطمینان حاصل کردند که روز سه شنبه بار دیگر در مرکز توجهات قرار گرفتند.

امباپه در حالی که پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس یوونتوس را شکست داد، دو گل والی خیره کننده به ثمر رساند، در حالی که هالند با گلزنی برای منچستر سیتی در مقابل سویا، سریع‌ترین بازیکنی شد که به ۲۵ گل در لیگ قهرمانان می‌رسد.

نبرد بین این زوج برای اولین قهرمانی جام اروپا و همچنین توپ طلا، یکی از مواردی است که می‌تواند در این فصل قطعی و جذاب باشد، و هر دو اظهارات جالبی داشتند که نشان می‌دهد امسال، سال آنها خواهد بود.

برنده‌ها و بازنده‌های لیگ قهرمانان اروپا!

بازنده: (برخی) مربیان آلمانی

در حالی که یولیان ناگلزمن با بایرن مونیخ و ادین ترزیچ با بوروسیا دورتموند برد داشتند، در مجموع این هفته برای مربیان آلمانی در اروپا بد بود.

دو نفر بلافاصله پس از شکست تیم‌هایشان اخراج شدند، توماس توخل حکم اخراج را از چلسی گرفت و دومنیکو تدسکو از وظایف خود در لایپزیگ کنار گذاشته شد.

در همین حال، یورگن کلوپ با شکست تیم لیورپول توسط ناپولی نتیجه بسیار ناامیدکننده دیگری برای قرمزها در شروع فصل رقم زد، چهره مهجوری را نشان داد.

پس از اخراج تدسکو از لایپزیگ، مارکو رز، سرمربی سابق دورتموند، به عنوان جانشین او در تیم آلمانی معرفی شده است.

برنده‌ها و بازنده‌های لیگ قهرمانان اروپا!

برنده: شاختار دونتسک

هیچ شکی در خصوص بهترین نتیجه هفته لیگ قهرمانان وجود ندارد، برد خیره کننده ۴-۱ شاختار در زمین لایپزیگ که همه را متعجب کرد.

با از دست دادن حدود نیمی از بازیکنان خود، که پس از حمله روسیه به اوکراین، گزینه ترک را انتخاب کردند، و با شش بازی در راه برای بازی در مرحله گروهی (ورشو خانه موقت آنها برای بازی‌های اروپایی است)، انتظار کمی از ایگور یوویویچ و تیم شاختار در این فصل وجود داشت.

اما عملکرد آنها در آلمان آنها را در موقعیتی عالی قرار داده است تا از آنجا برای مرحله حذفی تلاش کنند، در حالی که عملکرد میخایلو مادریک که باعث شد او یک گل و دو پاس گل دیگر را به همراه داشته باشد، به اضافه کردن چند میلیون دلار بیشتر به قیمت او کمک کرده است. او در نهایت در ۱۲ ماه آینده فروخته می‌شود.

برنده‌ها و بازنده‌های لیگ قهرمانان اروپا!

بازنده: شرکت قدیمی

برای اولین بار در ۱۵ سال گذشته، دو تیم اسکاتلندی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند، اما رقابت‌های اروپایی سلتیک و رنجرز به سختی می‌توانست شروع بدتری داشته باشد.

سلتیک به اعتبار خود، رئال مادرید را در نیمه اول بازی سه شنبه شب ترسانده بود، اما پس از استراحت بین دو نیمه، تسلیم مدافع عنوان قهرمانی شد و ۳-۰ شکست خورد.

رنجرز، در عین حال، هرگز در بازی مقابل آژاکس شب خوبی نداشت و قبل از اتمام نیمه اول، ۳-۰ شکست خورد، زیرا فینالیست‌های فصل گذشته لیگ اروپا نمایش دلپذیری داشتند.

برنده‌ها و بازنده‌های لیگ قهرمانان اروپا!

برنده: رابرت لواندوفسکی

قبل از چهارشنبه، هیچ بازیکنی تا به حال برای سه تیم مختلف هت تریک نکرده بود، اما بعد از سه گل لواندوفسکی برای بارسلونا مقابل ویکتوریا پلژن، این وضعیت تغییر کرد.

خرید تابستانی از بایرن مونیخ تا به حال همانطور که انتظار می‌رفت، هشت گل در پنج بازی اول خود برای بلوگرانا به ثمر رساند.

بازی بعدی در لیگ قهرمانان برای یکی از خوش فرم ترین مهاجمان اروپا بازگشت به آلیانز آرنا برای بازی با بایرن است.

برنده‌ها و بازنده‌های لیگ قهرمانان اروپا!

بازنده: ماسیمیلیانو آلگری

پس از فصل ناامیدکننده فصل گذشته سری آ، فشار بر ماسیمیلیانو آلگری است تا هم در داخل ایتالیا و هم در اروپا برای یوونتوس در این فصل بهترین نتایج را ارائه دهد.

و در حالی که او می‌توانست ترکیب بهتری بچیند، نحوه عملکرد نامناسب یووه در نیمه اول در ورزشگاه پارک دو پرنس پاری سن ژرمن باعث نگرانی در خصوص آینده شد.

آنها در نیمه دوم پیشرفت کردند، اما باز هم شکست خوردند، و یووه اکنون تنها دو بازی از شش بازی ابتدایی فصل خود را برده است. تقابل هفته آینده با بنفیکا می‌تواند برای آینده آلگری در تورین بسیار مهم باشد.

برنده‌ها و بازنده‌های لیگ قهرمانان اروپا!

برنده: ریچارلیسون

سوالاتی در مورد اینکه آیا ریچارلیسون کیفیت لازم برای ایجاد تفاوت برای تاتنهام در بزرگترین رقابت‌های اروپایی را دارد یا خیر، پرسیده شد، اما این بازیکن برزیلی در اولین بازی اروپایی خود به آنها پاسخ داد.

شماره ۹ تاتنهام دو ضربه سر عالی به ثمر رساند تا مقاومت سرسختانه مارسی را بشکند و شاگردان آنتونیو کونته لیگ قهرمانان اروپا را در شمال لندن به بهترین شکل شروع کنند.

در همین حال، دیدار مجدد ریچارلیسون با خانواده اش در سکوها، او را برای هواداران در سرتاسر اروپا محبوب کرده است، و او هنوز هم می‌تواند یک ستاره در مسابقات امسال باشد.

برنده‌ها و بازنده‌های لیگ قهرمانان اروپا!

بازنده: لیورپول

آخر این گزارش به لیورپول می‌رسد که با شکست ۴-۱ مقابل ناپولی کاملاً افتضاح بود.

در حالی که مشکلات مصدومیتی وجود دارد که باعث شروع ضعیف آنها در فصل شده است، برخی از عملکردهای بازیکنان مطرح قرمزها در ایتالیا چیزهای زیادی را به همراه داشت و اکنون فشار روی یورگن کلوپ است تا شرایط را به سرعت تغییر دهد تا از روند نزولی و خارج از کنترل آنها جلوگیری کند.
طبق شواهد روز چهارشنبه، این می‌تواند بزرگترین آزمونی باشد که او در هفت سال حضورش در آن فیلد با آن روبرو شده است.

کد خبر 603673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.