پایان همکاری مرسدس با اسطوره اتومبیل‌رانی؟

روزنامه های امروز کشور انگلستان خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ جمعه هجدهم شهریور ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* منچستریونایتد آماده است تا پس از شروع درخشان مارکوس راشفورد در فصل جدید، مذاکرات خود را با این بازیکن بر سر قرارداد جدید آغاز کند.

* کریستال پالاس به ویلفرید زاها ستاره خود پیشنهاد تمدید قرارداد را داده، این درحالی است که او در سال آخر قراردادش با پالاس، قرار دارد.

* چلسی خواهان حضور گراهام پاتر در دربی غرب لندن با فولام است و تمام تلاش خود را حضور به موقع سرمربی جدید در مسابقات این تیم انجام خواهد داد.

* پیروزی شب گذشته تاتنهام مقابل مارسی با درگیری هواداران خشمگین در شمال لندن از سری مسابقات لیگ اروپا، تحت الشعاع قرار گرفت.

* میرالم پیانیچ، هافبک بارسلونا پس از فسخ قراردادش در نوکمپ، به شارجه امارات پیوست.

دیلی تلگراف:

* توماس توخل برای باقیمانده قراردادش با چلسی که تا سال ۲۰۲۴ اعتبار داشت، ۶.۹ میلیون پوند غرامت دریافت خواهد کرد و قبل از تصمیم گیری در مورد تیم بعدی خود، مدتی استراحت خواهد کرد.

* میکل آرتتا به ادعای برند لنو مبنی بر اینکه او آرسنال را به دلیل "سیاست" ترک کرده است، پاسخ داد و به فرصت‌های متعددی که این بازیکن آلمانی در طول چهار سال حضورش در این باشگاه داشت، اشاره کرد.

* ریچارد تامپسون، رئیس جدید کریکت بورد انگلیس و ولز، می‌خواهد مسابقات لیگ برتر هند را به این کشور بیاورد زیرا هدف بلندپروازانه‌ای برای دو برابر کردن تعداد تماشاگران در نظر گرفته است.

اتلتیک:

* فابیو پاراتیچی، مدیر تاتنهام معتقد است که این باشگاه فاصله خود را با منچسترسیتی و لیورپول در لیگ برتر کاهش داده است و مدعی قهرمانی است.

دیلی میل:

* بر اساس گزارش‌ها، خوان ماتا با توافق شخصی که با تیم ترکیه‌ای دارد، قرار است به صورت رایگان با گالاتاسرای قرارداد امضا کند.

* بازی خانگی برایتون با کریستال پالاس در آخر هفته آینده به دلیل اعتصاب قطار، که احتمالاً باعث هرج و مرج در سفر خواهد شد به تعویق افتاده است.

* کمپانی مرسدس در حال برنامه‌ریزی برای آینده‌ای بدون لوئیس همیلتون است و دنیل ریکاردو جایگزین این اتومبیل ران افسانه‌ای در سال ۲۰۲۴ است.

سان اسکاتلند:

* یکی از هواداران ۹ ساله سلتیک در جریان بازی سه شنبه لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، بر اثر اصابت جرقه حاصل آتش بازی هواداران دچار سوختگی شد.

* رأس استوارت بازیکن اسکاتلندی ساندرلند بازی‌های آتی لیگ ملت‌های یوفا محروم شد.

کد خبر 603667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.