مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۱۷ شهریورماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر قتل فجیع تازه عروس، ۳ کشته در تصادف اتوبوس زائران با پیکان در مسیر مهران، قتل در درگیری خونین، واژگونی تانکر سوخت در اتوبان اردستانی با یک فوتی و دردودل به قیمت جان دو نفر تمام شد را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _پنجشنبه هفدهم شهریورماه_ به شرح ذیل است:

صبح روز گذشته، دختر ۱۷ ساله‌ای در شعبه ویژه پرونده‌های جنایی مقابل میز عدالت ایستاد و در حالی که وانمود می‌کرد دچار عذاب وجدان شده است، در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد به افشای یک جنایت تکان‌دهنده پرداخت. این دختر جوان که تاکنون تحت تعقیب پلیس و دستگاه قضائی بود، گفت: با خانواده‌ام اختلاف داشتم به همین دلیل به من بی مهری می‌شد.

بیشتر بخوانید

شامگاه سه‌شنبه به مأموران کلانتری ۱۳۶ فرجام خبر رسید که مردی ۳۵ ساله پس از انتقال به یکی از بیمارستان‌های شرق پایتخت جانش را از دست داده است. اطلاعات اولیه حاکی از این بود که این مرد به مواد مخدر اعتیاد داشته و چند روزی را در یک کمپ ترک اعتیاد بستری بوده و از آنجا به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید

تصادف اتوبوس زائران با سواری پیکان در جاده مهران سه کشته برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید

سرهنگ بهاروند، فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: ساعت ۰۰:۱۵ روز گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، مبنی بر وقوع درگیری منجر به ضرب و جرح در یکی از محله‌های شهرستان مسجدسلیمان، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از فوت یک نفر بر اثر واژگونی تانکر سوخت در اتوبان اردستانی، خبر داد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ مهدی حاج محمدی، رئیس اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز اظهار کرد: پنجم فروردین بود که فردی با مراجعه به پلیس آگاهی البرز اظهار کرد که از اقوامشان زوج سالخورده‌ای بودند که به طرز مشکوکی ناپدید شدند. این زوج هم ۸۰ و ۷۹ سال داشتند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 603632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.