پذیرایی از زائران حسینی در بویین میاندشت

فرماندار بویین میاندشت گفت: موکب رهروان شهدا در ورودی غربی شهرستان مستقر در میدان پنج قوم علاوه بر پذیرایی از زائران، تعدادی واحد مسکونی برای استراحت آنان آماده کردند.

رضاعلی معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه موکب حضرت بقیه الله اعظم شهرستان بویین میاندشت در کربلا به منظور خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) در آئین جهانی پیاده روی اربعین حسینی مستقر شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان بویین میاندشت محور مواصلاتی شهرهای جنوب است، بسیاری از زائران برای رفتن به مرزها از این شهرستان عبور می‌کنند، لذا با تشکیل جلسات ستاد اربعین در فرمانداری افرادی مشتاق در خدمت به زائران اعلام آمادگی کردند و اکنون تعدادی موکب در نقاط مختلف شهرستان از جمله میدان دفاع مقدس، میدان آزادی و پل نوغان ایجاد شده است.

وی افزود: علاوه بر موکب‌های مردمی، موکب حضرت علی اکبر (ع) شرکت شهرک‌های صنعتی استان در همسایگی ناحیه صنعتی داشکسن مستقر و تا شش روز پس از اربعین حسینی به زائران در هنگام برگشت از کربلا نیز خدمات ارائه می‌دهد.

فرماندار بویین میاندشت گفت: موکب رهروان شهدا در ورودی غربی شهرستان مستقر در میدان پنج قوم که علاوه بر پذیرایی از زائران، تعدادی واحد مسکونی برای استراحت زائران آماده کردند.

معصومی ادامه داد: موکب بقیه الله اعظم در میدان دفاع مقدس نیز موکب برپا کرده است، و همچنین هلال احمر در پایگاه امداد جاده‌ای نوغان پذیرای زائران حسینی هستند، شهرداری بویین میاندشت نیز با آماده سازی پارکینگ، سرویس‌های بهداشتی، آلاچیق‌ها، نمازخانه‌ها، مساجد و فضاهای سبز شهری برای پذیرایی زائران آماده کرده است و آماده بودن این فضاها و نظافت آنها همواره به شهرداری تاکید شده است.

کد خبر 603597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.