عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ شهریورماه

در این بسته خبری از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰ پروژه شهرداری رفسنجان تا استیضاح شهردار اردستان و شماره‌گذاری عمودهای مسیر شلمچه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهردار اردستان استیضاح شد

در سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردستان شهردار استیضاح و از کار برکنار و غلامرضا بابائیان به‌عنوان سرپرست شهرداری اردستان انتخاب شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰ پروژه شهرداری رفسنجان با اعتبار ۴۱۵ میلیارد ریال

در راستای محله‌محوری و در چارچوب نهضت عمران شهرداری رفسنجان ۱۰ پروژه شهری، منطقه‌ای و محله‌ای با هدف ارتقای زیست شهری با اعتبار بیش از ۴۱۵ میلیارد ریال در هفته دولت کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.

برخورد با سد معبر نمایشگاه‌داران اتومبیل در سمنان

علیرضا جندقی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان از اجرای طرح برخورد با تخلف سد معبر نمایشگاه‌داران اتومبیل خبر داد.

جمع‌آوری ۴۵ تن پسماند از سطح شهر خمین

حمید احمدی، شهردار خمین گفت: روزانه حدود ۴۵ تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری و به کارخانه بازیافت انتقال داده می‌شود.

راه‌اندازی نخستین کارخانه تولید بتن مسلح شهرداری‌های شمال کشور

کاظم علیپور، شهردار قائم‌شهر از راه‌اندازی نخستین کارخانه تولید بتن مسلح شهرداری‌های شمال کشور، خبر داد.

شماره‌گذاری عمودهای مسیر شلمچه

شماره‌گذاری‌های عمودهای مسیر شلمچه از میدان مقاومت تا پایانه مرزی توسط شهرداری خرمشهر با هدف تسهیل در آدرس‌یابی زائران اربعین حسینی و دیگر موارد ضروری نظیر خودروهای امدادی، بهسازی شدند.‌

لوله‌گذاری بوستان قرنی

محمدرضا جعفری، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از عملیات لوله‌گذاری بوستان قرنی ۲۷ خبر داد و گفت: این طرح در راستای کاشت فضای سبز و ساماندهی این بوستان به انجام رسیده است.‌

کد خبر 603569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.