خواستار برخورد قانونی با اخلال‌گران حمل‌ونقل جاده‌ای هستیم

شهردار مشهد گفت: به‌تازگی شاهد بی‌نظمی و ایجاد اختلال در سیستم حمل‌ونقل جاده‌ای بودیم، لذا از دستگاه قضا و دولت درخواست کردم به صورت قانونی با اخلال‌گران برخورد شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدعبدالله ارجائی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری مشهد و شهردار منطقه پنج که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری مجموعه‌ای است که بیشترین تماس را با مردم در سطح شهر و بین تمام اقشار جامعه و در تمام ساعات شبانه‌روز و ایام هفته دارد، لذا فرصت بی‌نظیری برای اثبات ارادت مدیران به پیشگاه قدسی علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) است.

وی افزود: انتظار از مدیران شهری این است که برای تصمیم‌گیری در زمان بحران و گلوگاه‌ها تزلزل نداشته باشند، البته تصمیمات لحظه‌ای درصد خطایی دارد، اما ارزش تصمیم به هنگام بیشتر از درصد خطا است، لذا درخواست می‌کنم با قدرت و شهامت به نفع مردم تصمیم بگیرید.

شهردار مشهد با بیان اینکه چرخش‌ها در مدیریت‌ها طبیعی است و نشان دهنده اعمال سلیقه و اختلاف نیست، لذا باید از گمانه‌زنی‌هایی که در شأن شهرداری نیست، پرهیز شود، تصریح کرد: مبنای انتخاب ما تحقق سریع‌تر اهداف دوره ششم مدیریت شهری به نفع مردم است و کسانی که از پیکره مدیریت جدا شدند، در جای دیگری فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: مسئله انضباط ترافیکی بسیار مهم است و برای شهر مشهد پذیرفتنی نیست که سالانه بیش از ۲۵۰ نفر در سوانح رانندگی جان خود را از دست بدهند و ۲۵ هزار تصادف جرحی داشته باشد، لذا از تمام ابزارها از جمله فرهنگی در حوزه فرهنگ‌سازی و عمرانی در حوزه اصلاح هندسی باید بهره گرفت؛ یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های سازمان ترافیک باید کاهش این آمار باشد تا مردم از این وضعیت نجات یابند.

شهردار مشهد با اشاره به ساماندهی ترافیک هسته مرکزی شهر، گفت: در حال حاضر زائران و مجاوران برای رفتن به حرم دچار مشکل هستند که باید این مشکل رفع شود.

وی ادامه داد: به‌تازگی شاهد بی‌نظمی و ایجاد اختلال در سیستم حمل‌ونقل جاده‌ای بودیم که دور از شأن امام رضا (ع) بود، لذا از دستگاه قضا و دولت درخواست کردم به صورت قانونی با این اخلال‌گران برخورد شود.

کد خبر 603523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.