افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی دولت‌آباد با هزینه بالغ بر ۶۰ میلیاردتومان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دولت‌آباد با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیاردتومان و متراژ آن حدود ۲۷۰۰ متر مربع امروز افتتاح می‌شود.

محمد رجالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دولت‌آباد، اظهار کرد: این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیاردتومان امروز افتتاح می‌شود که متراژ آن حدود ۲۷۰۰ متر مربع است. پیش‌بینی خدمت به حدود ۸۳ هزار بیمه شده و افراد تبعی برای این درمانگاه وجود دارد.

وی افزود: پیش از این مردم برای استفاده از خدمات مستقیم تأمین اجتماعی از پلی کلینیک تأمین اجتماعی شاهین‌شهر و یا بیمارستان غرضی استفاده می‌کردند. مطالبه مردمی این بوده که در این منطقه درمانگاه تأمین اجتماعی احداث شود و نمایندگان شهرستان آن را پیگیری کرده‌اند.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: این درمانگاه تخصصی سه طبقه دارد که طبقه هم‌کف شامل داروخانه، آزمایشگاه و واحد پرستاری است که اتاق احیا نیز در اختیار دارد. اتاق پزشکان و دو اتاق مجزا برای خدمات دندان‌پزشکی از جمله رادیولوژی از تک دندان و واحد پذیرش اصلی مرکز در طبقه اول قرار گرفته است؛ همچنین متخصص زنان و مامایی در این طبقه از درمانگاه مستقر خواهد شد.

رجالی اضافه کرد: از ابتدای خردادماه سال جاری ساختمان این درمانگاه تجهیز و به صورت آزمایشی در ارائه خدمات پزشک عمومی، پذیرش، پرستاری و داروخانه فعال شد و در ادامه یک روز در هفته متخصص اطفال در این درمانگاه حضور می‌یابد. اکنون میانگین بیمارانی که در این درمانگاه ویزیت می‌شوند حدود ۷۰ نفر است.

وی ادامه داد: در تیرماه آزمونی برگزار شد تا نیروهایی برای این درمانگاه تأمین شود. نیروهای فعلی این درمانگاه از سایر مراکز به اینجا اضافه شده‌اند.

به گفته مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان هنوز آزمایشگاه این مرکز راه‌اندازی نشده است و در آزمون آتی دو نیرو برای این بخش تأمین خواهد شد.

رجالی تصریح کرد: در این فضای فیزیکی حدود هزار بیمار را می‌توان به صورت روزانه ویزیت کرد، براساس چارت تعریف شده پزشک عمومی، متخصص اطفال، داخلی، دندانپزشک، کارشناس مامایی، منشی، پذیرش، کارشناس آزمایشگاه، کارشناس پرستاری، خدمات، نگهبانی و آی تی در این درمانگاه فعالیت خواهند کرد.

کد خبر 603506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.