ساماندهی خیابان شهید الماسیان در عرصه ۳۷۰ متری

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات عمرانی پیاده‌روسازی و ساماندهی گذر شهید الماسیان به مساحت ۳۷۰ مترمربع بلوک فرش در حال اجرا است، گفت: این پروژه ۱۳۰ متر طول دارد که در این مسیر اجرای موزائیک، نصب مانع فلزی، ایجاد مسیر تردد ویژه نابینایان و اصلاح هندسی جداول و کانیوو انجام می‌شود.

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه عملیات عمرانی ساماندهی گذر شهید الماسیان با بودجه ۳۵۴ میلیون تومان در حال اجرا است و تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی پیاده‌روسازی و ساماندهی گذر شهید الماسیان به مساحت ۳۷۰ مترمربع بلوک فرش در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: این پروژه ۱۳۰ متر طول دارد که در این مسیر اجرای موزائیک، مانع فلزی و مسیر تردد ویژه نابینایان و اصلاح هندسی جداول و کانیوو انجام می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان ادامه داد: عملیات ساماندهی جداول بلوار کشاورز و ارتش با اعتبار ۴۸۵ میلیون تومانی تکمیل شده است و در حال بهره‌برداری است.

وی گفت: عملیات عمرانی اجرای رمپ اتصال بوستان سعدی و ملت دو (زیر پل فلزی) با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیون تومان آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه ساماندهی عمرانی عرصه فضای سبز با اعتبار ۲۸۳ میلیون تومانی انجام شده است، افزود: تعمیرات عمرانی در پارک کوهستانی صفه با اعتباری حدود ۳۱۱ میلیون تومان در حال اجرا است و تعمیرات عمرانی در سطح منطقه پنج شامل تعمیرات سنگ‌فرش‌های مسیرهای تاریخی، لکه‌گیری و آسفالت معابر اصلی و فرعی، اصلاح جداول و احداث کانال‌های دفع آب‌های سطحی نیز در حال اجرا است.

کد خبر 603458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.