۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
جانشین‌های توماس توخل مشخص شدند!

آبی‌ها به دنبال سرمربی جدید هستند، اما تاد بوهلی چه کسی را برای نخستین انتصاب مدیریتی خود انتخاب خواهد کرد؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، تاد بوهلی عجله نمی‌کند. پس از هفت بازی در فصل جدید، توماس توخل از سرمربیگری چلسی کنار گذاشته شد و مردی که دومین جام اروپایی را به این باشگاه داد، کمتر از ۱۸ ماه بعد از این تیم کنار رفت. شکست مقابل دینامو زاگرب در افتتاحیه لیگ قهرمانان اروپا در روز سه‌شنبه ثابت کرد که آخرین حرکت برای بولی مالک جدید آبی‌ها بود که اکنون وظیفه دارد اولین انتصاب مدیریتی خود را در استمفورد بریج انجام دهد.

اما او باید به دنبال جذب چه کسی باشد؟ یک نام بزرگ که تیمی ندارد، یا می‌تواند مربی را که در حال حاضر مشغول به کار است وسوسه کند که به غرب لندن نقل مکان کند؟

جانشین های توماس توخل مشخص شدند!

مائوریتسیو پوچتینو

پوچتینو در زمانی که فرانک لمپارد در اواخر سال ۲۰۲۰ تحت فشار قرار گرفت، با چلسی صحبت کرده بود، اما به یکباره پاری سن ژرمن وارد عمل شد و قبل از اینکه آبی‌ها بتوانند وارد عمل شوند، مرد آرژانتینی را به جای توماس توخل به خدمت گرفت. حالا ممکن است تاریخ در انگلستان تکرار شود، پوچتینو هنوز هم پس از کار او در تاتنهام در محافل لیگ برتر شانس بسیار بالایی دارد.

او با سابقه فتح چند جام وارد می‌شود، حتی اگر قهرمانی در لیگ یک با پاری سن ژرمن کمی ساده‌تر از کسب جام با چلسی باشد و سابقه اتحاد در رختکن داشته باشد، که با توجه به تعداد چهره‌های جدید در استمفوردبریج نیاز به سرعت نیاز به انجام آن دارد.

تاکتیک‌های پوچتینو در زمان حضورش در پاریس مورد انتقاد قرار گرفت و در نهایت منجر به اخراج او در ژوئیه شد، اما شهرت او همچنان قوی است و دیدن او در میان افراد مورد علاقه برای حضور در استمفورد بریج، شوکه کننده نیست.

جانشین های توماس توخل مشخص شدند!

گرهام پاتر

ارزش پاتر، نامزد برجسته چلسی که در لیگ برتر مشغول بوده، در طول سه سال مدیریتش در برایتون، به طور پیوسته رشد کرده است. اکنون، با توجه به اینکه تیمش از شروعی خیره کننده در فصل جدید لذت برده است، او به طور چشمگیری به عنوان یک سرمربی ایده آل برای «بیگ سیکس» با توجه به روشش، تفکر تاکتیکی و جلب احترام بازیکنانش را تطبیق داده است، شناخته می‌شود.

رفتن به چلسی بزرگ‌ترین آزمون دوران حرفه‌ای او تا به امروز خواهد بود، به ویژه به این دلیل که او هرگز به عنوان بازیکن یا مربی بخشی از یک تیم واقعاً بزرگ نبوده است، اما دستاوردهای پاتر با برایتون حداقل باید به او کمک کند. او در اتاق رختکن می‌ایستد تا ایده‌هایش را منتقل کند. چلسی و برایتون در این فصل پس از انتقال مارک کوکوریا با پول کلان به چلسی، تجارت خود را انجام داده‌اند و اکنون می‌توانند در روزهای آینده برای مذاکرات بیشتر آماده شوند.

جانشین های توماس توخل مشخص شدند!

زین الدین زیدان

زیدان از زمان ترک رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۱ بیکار بوده و از آن زمان تقریباً با تمام پست‌های خالی مدیریتی مرتبط بوده است. به راحتی می‌توان فهمید که چرا یک مربی که سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده، برای تاد بوهلی جذابیت دارد، و این که مردی باشد که زیدان را به مربیگری بازگرداند، مطمئناً باعث می‌شود که یک موفقیت زود هنگام برای این مدیر آمریکایی باشد.

زیدان به دلیل اینکه در زمینه ایده‌های تاکتیکی با استعدادترین مربی نیست، مورد انتقاد قرار گرفته است، اگرچه ممکن است این همان چیزی باشد که بازیکنان چلسی پس از تلاش‌های شدید و مداوم توخل به آن نیاز دارند.

این احساس وجود دارد که زیدان خوشحال است که منتظر بماند و ببیند که آیا فرانسه پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قبل از تصمیم‌گیری در مورد انتقال بعدی خود، به یک سرمربی جدید نیاز دارد یا خیر، اما چلسی شرایط مالی برای ارائه پیشنهادی به او دارد که ممکن است نتواند رد کند.

جانشین های توماس توخل مشخص شدند!

مارسلو بیلسا

در حالی که کمی تردید وجود دارد، شکی نیست که بیلسا در دوران مربیگری‌اش در لیدز یونایتد اثر خود را در تیم انگلیسی گذاشت و با کاری که در ورزشگاه الند رود انجام داد، هواداران و مالکان را در سراسر انگلیس تحت تأثیر قرار داد.

با این حال باید دید که آیا او می‌تواند کاری را که در لیدز انجام داد در باشگاهی که در حال حاضر بخشی از بزرگان اروپاست تکرار کند یا خیر، اما اگر چلسی او را منصوب کند، خطرناک است. بیلسا خواستار خرید و کنترل همه جنبه‌های یک باشگاه است، اما چیزی که او در ازای آن خلق می‌کند تیم‌هایی هستند که تماشای آنها هیجان‌انگیز است و در زمین نتیجه می‌دهند.

اینکه آیا در ۶۷ سالگی خوشحال خواهد شد که به انگلیس بازگردد و پروژه‌ای مانند چلسی را هدایت کند یا خیر، باید مشخص شود، اما بولی و هیئت مدیره‌اش مطمئناً مزایا و معایب جذب کردن بیلسا را در طول روند استخدام‌شان بررسی خواهند کرد.

جانشین های توماس توخل مشخص شدند!

دیگو سیمئونه

چلسی با توجه به سابقه حضور ژوزه مورینیو و آنتونیو کونته، همیشه به نظر می‌رسد طبیعی‌ترین شرایط برای سیمئونه برای ترک اتلتیکو مادرید سمت به لیگ برتر باشد. مرد همیشه سیاه پوش آرژانتینی، ۱۱ سال بسیار موفق را در هدایت روخی بلانکوها تجربه کرده است، اگرچه در ماه‌هایی که از قهرمانی آن‌ها در لالیگا در سال ۲۰۲۱ می‌گذرد، اوضاع کمی آرام شده است. سیمئونه اکنون وارد سال ماقبل آخر پایان قرارداد خود در مادرید شده است و ممکن است زودتر وسوسه تغییر به سرش خطور کند. اما با توجه به کمبود خلاقیت در برخی مواقع تحت هدایت توخل، آیا هواداران چلسی می‌توانند ال چولو را در آغوش بگیرند؟ این ممکن است تصمیم سختی باشد.

جانشین های توماس توخل مشخص شدند!

جان تری

هرگز جمله قدرت "او باشگاه را می‌شناسد" را دست‌کم نگیرید، و تری بدون شک در صورتی که چلسی به دنبال مربی جدیدی باشد که فوراً با هواداران ارتباط برقرار کند مناسب است. تری تمایل خود را برای تبدیل شدن به یک مربی پنهان نکرده است، و پس از اینکه قبل از بازگشت به چلسی برای کار در آکادمی آنها در استون ویلا تحت هدایت دین اسمیت مربی بود، اکنون ممکن است احساس کند که آماده است در گودال بگذارد و به یک مرد برجسته تبدیل شود.

با این حال، انجام این کار در باشگاهی به بزرگی چلسی بعید به نظر می‌رسد، حتی اگر بولی احساس کند قرار ملاقاتی که در سکوها رخ می‌دهد، و این به متقاعد کردن کسانی که در اوایل مالکیت او به اعتبار او شک دارند کمک می‌کند.

کد خبر 603406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.