بهره‌برداری از تالار جدید میوه اصفهان تا آبان‌ماه ۱۴۰۱

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: در راستای ساماندهی و بهبود شبکه توزیع میوه تالار شماره ۲۴ با ۲۸ غرفه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان در آبان‌ماه آماده بهره‌برداری می‌شود.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در فصول مختلف روزانه بین هفت تا ۱۲ هزار تن میوه وارد میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان می‌شود که با توجه به قیمت و کیفیت مناسب، از سایر شهرها نیز برای خرید به این میدان مراجعه می‌کنند.

وی افزود: در راستای ساماندهی و بهبود شبکه توزیع میوه، تالار شماره ۲۴ با ۲۸ غرفه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان در آبان‌ماه آماده بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: این تالار به‌منظور ایجاد تعادل در عرضه و تقاضای غرفه‌های میوه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه با احتساب این ۲۸ غرفه تعداد غرفه‌های میدان میوه و تره‌بار شهرداری اصفهان به ۵۵۵ غرفه خواهد رسید، گفت: از ویژگی‌های منحصربه‌فرد میدان میوه و تره‌بار اصفهان با توجه به حجم تردد و عبور و مرور، اتاق مانیتورینگ است که نظارت بر میدان را به‌صورت شبانه‌روزی و فراگیر امکان‌پذیر کرده است.

کد خبر 603379

برچسب‌ها