۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
امباپه بهتر از هالند است!

تیری آنری معتقد است که کیلیان امباپه بازیکن بهتری نسبت به ارلینگ هالند است زیرا او می تواند موقعیت خلق کند و آن را با گلزنی به پایان برساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیری آنری معتقد است که کیلیان امباپه بازیکن بهتری نسبت به ارلینگ هالند است زیرا او می‌تواند موقعیت کند و آن را با گلزنی بدل کند.

هالند و امباپه هر دو سه‌شنبه شب هنگام آغاز رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، گلزنی کردند و بعد از آن بازی‌ها آنری نشان داد که ترجیح می‌دهد کدام یک از مهاجمان را در تیم خود داشته باشد.

"امباپه می‌تواند موقعیت خلق کند و آن را تمام کند. هالند خلق نمی‌کند. او تمام کنندگی بالایی دارد." امباپه می‌تواند در سمت راست و چپ بازی کند. او می‌تواند در وسط بازی کند. هالند فقط می‌تواند در وسط بازی کند.

او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و سیتیزن‌ها با او می‌توانند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده شوند. در مقابل رئال مادرید، اگر امباپه در فرصت‌هایی که از دست دادند را میزد، تمرکزشان روی شرایط فرق می‌کرد. امباپه همچنان رأی من است."

هالند دو گل خود را در پیروزی ۴ بر صفر منچسترسیتی در مصاف با سویا به ثمر رساند و کوین دی بروین و فیل فودن پاس گل دادند. در همین حال، امباپه هر دو گل پی اس جی را در پیروزی ۲بر۱ مقابل یوونتوس به ثمر رساند.

هالند بیست و پنجمین گل خود را در لیگ قهرمانان مقابل سویا به ثمر رساند و سریع‌تر از هر بازیکن دیگری در تاریخ (۲۰ بازی) به این نقطه رسید.

با شروع برق آسا، این دو به احتمال زیاد برای کسب کفش طلای لیگ قهرمانان اروپا در این فصل مبارزه خواهند کرد. منچستریونایتد در رقابت با باشگاه سابق هالند، بروسیا دورتموند در جایگاه دوم قرار دارد در حالی که پاریس در گروه خود پس از بنفیکا دوم است.

کد خبر 603376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.