ورود کمیته‌انضباطی فیفا به اتفاقات دیدار ایران و لبنان+ عکس

فیفا روز گذشته با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران درباره اتفاقات دیدار ایران برابر لبنان در ورزشگاه امام‌رضا در مشهد توضیح خواسته و شش‌روز برای دفاعیه ایران مهلت منظور کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جریان آخرین دیدار تیم‌ملی فوتبال ایران برابر لبنان در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر اتفاقاتی پشت درب‌های ورودی ورزشگاه امام‌رضا مشهد رخ داد که سبب واکنش فیفا شد.

کمیته انضباطی فیفا، روز گذشته با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرد و توضیحاتی در مورد آن تخلفاتی که رقم خورده را درخواست کرده است.

ورود کمیته‌انضباطی فیفا به اتفاقات دیدار ایران و لبنان +عکس

در این نامه اعلام شده نشست کمیته انضباطی فیفا روز بیست‌ودوم ماه سپتامبر یا همان سی‌ویکم شهریورماه برگزار می‌شود و فدراسیون فوتبال ایران باید ظرف مدت شش روز آینده دفاعیات خود را به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی ارائه کند.

فیفا در این نامه انضباطی به تخلفاتی اشاره کرده که ماجراهای پشت درب ورزشگاه امام‌رضا مشهد پیش و حین بازی ایران برابر لبنان یکی از آن‌ها است.

باید دید واکنش فدراسیون فوتبال نسبت به این نامه چه‌خواهد بود و در نهایت درحالی‌که پیش‌بینی می‌شود ایران جریمه شود، این ماجرا چگونه پایان می‌یابد.

کد خبر 603365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.