تعیین استراتژی جدید آب‌وهوایی توسط شورای شهر ایست‌رایدینگ

شورای شهر ایست‌رایدینگ به‌منظور تدوین و برنامه‌ریزی برای یک استراتژی جدید اقدام برای تغییرات آب‌وهوایی، در حال برگزاری جلساتی با ساکنان شهر است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تیم توسعه پایدار شورای شهر ایست‌رایدینگ طی ماه سپتامبر مجموعه‌ای از جلسات را در سراسر شهر برگزار خواهد کرد تا در تدوین پیش‌نویس مواد اولیه استراتژی جدید تغییرات آب‌وهوایی از مشارکت ساکنان بهره‌مند شود. این استراتژی تعیین‌کننده چشم‌انداز و بلندپروازی‌های مقامات محلی شهر در مورد تغییرات آب‌وهوایی در سراسر ایست‌رایدینگ و مشخص‌کننده فرصت‌هایی برای اقدامات آینده است.

شورا امیدوار است که این استراتژی ساکنان را ترغیب کند تأثیرات خود را بر آب‌وهوا در نظر بگیرند و بدانند که هر اقدامی مهم است، همچنین در نظر داشته باشند که موفقیت در مقابله با تغییرات آب‌وهوایی تنها از طریق همکاری‌های مشترک حاصل می‌شود.

شورای شهر برای این منظور چهار جلسه حضوری در فاصله ساعات ۱۰ صبح تا سه بعدازظهر در نظر گرفته و برای برگزاری یک رویداد اطلاعاتی طی شانزدهم سپتامبر در کتابخانه نورث‌بریدلینگتون (North Bridlington) برنامه‌ریزی کرده است. در طول این جلسات یک نسخه کامل از پیش‌نویس استراتژی نیز در دسترس مشارکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت. شورا این جلسات را فرصتی برای پرسش و پاسخ آزادانه و آگاهانه در زمینه پیش‌نویس استراتژی تغییرات آب‌وهوایی توصیف کرده است که به تیم توسعه پایدار و خدمات گسترده‌تر شورا کمک می‌کند.

رویداد برنامه‌ریزی‌شده شورا یک دعوت‌نامه آزاد است و از همه ساکنان شهر دعوت شده است در آن شرکت کنند تا در مورد استراتژی شورای شهر ایست‌رایدینگ در راستای مقابله با تغییرات آب‌وهوایی بیشتر بیاموزند و به همه سوالات آن‌ها در این زمینه پاسخ داده شود تا هیچ شبهه‌ای باقی نماند. این نظرسنجی به‌منظور جمع‌آوری دیدگاه‌های عمومی درباره پیش‌نویس مواد اولیه استراتژی تغییرات آب‌وهوایی ایست‌رایدینگ ایجاد شده است، بنابراین می‌تواند به ایجاد سندی مرجع کمک کند که نظرات واقعی همه ساکنان را در مورد تغییرات آب‌وهوایی در سراسر منطقه منعکس می‌کند.

شورا ساکنان را تشویق کرده است پیش از تکمیل نظرسنجی زمانی را صرف مطالعه خلاصه ارائه‌شده در سایت شورای شهر کنند که حاوی اطلاعات پیش‌نویس کلیدی استراتژی تغییرات آب‌وهوایی است.

کد خبر 603355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.