فوق ستاره پرتغالی حالا کاملا آماده است!

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد می گوید کریستیانو رونالدو آماده است تا در اکثر بازی های این تیم حضور داشته باشد!

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از گمانه زنی‌های شدید نقل و انتقالاتی که او را به جدایی از اولدترافورد می‌رساند، رونالدو در شروع فصل جدید جایگاهی را در نیمکت اشغال کرده است. با این حال، تن هاخ، سرمربی شیاطین سرخ معتقد است که مهاجم اکنون کاملاً آماده است و آماده است تا به طور منظم برای منچستریونایتد به میدان برود.

تن هاخ در آستانه بازی افتتاحیه مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل رئال سوسیداد گفت: "او [رونالدو] مقابل برنتفورد بازی کرد، اما از آن زمان نه، اما او آماده است. البته [او می‌تواند اکثر بازی‌ها را شروع کند]."

از آنجایی که به نظر می‌رسد رونالدو برای اولین بار در ۲۰ سال گذشته در لیگ اروپا بازی کند، تن هاخ تمایل جمعی در تیم خود را برای پیروزی در هر رقابتی که وارد می‌شوند آشکار کرده است. او افزود: "ما باید در هر بازی پیروز شویم، می‌خواهیم در هر تورنمنت پیروز شویم، بنابراین همه چیز را جدی می‌گیریم."

رونالدو قبلاً در لیگ اروپا بازی کرده بود و در فصل ۲۰۰۲-۰۳ دو بار برای اسپورتینگ به میدان رفت و در مجموع با نتیجه ۶بر۴ از پارتیزان در مقدماتی باختند و حذف شدند.

اسطوره پرتغالی امیدوار است پنجشنبه شب دومین شروع فصل خود را مقابل سوسیداد انجام دهد. او در تلاش است تا با پیشروی فصل، به بهترین بازیکن تیم تن هاخ تبدیل شود تا در ماه نوامبر برای جام جهانی قطر در بهترین شرایط قرار گیرد.

کد خبر 603336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.