از پروژه تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) اراک چه خبر؟

شهردار اراک با تشریح آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) این کلان‌شهر، گفت: در حال حاضر این پروژه طبق برنامه زمان‌بندی در حال احداث است و تاکنون ۴۳ درصد پیشرفت داشته است.

علیرضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات بتن‌ریزی عرشه شرقی تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع)، اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) از اواخر شهریورماه سال گذشته آغاز شد که پس از انجام مطالعات و طراحی‌ها همراه با شناسایی تأسیسات، تاکنون معارضان پروژه از جمله تیرهای برق ۲۰ کیلو ولت و خط گاز ۱۶ اینچ فشار ۲۵۰ پوند به طول ۳۰۰ متر جابه‌جا شده است.

وی افزود: از ابتدای هفته گذشته جابه‌جایی خط اصلی فاضلاب شهری با قطر یک‌هزار میلی‌متر و طول ۵۰۰ متر در پروژه تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع)، در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار اراک ادامه داد: در حال حاضر عرشه شرقی پروژه تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) به حجم یک‌هزار متر مکعب بتن‌ریزی می‌شود و با توجه به توافقات انجام شده با شرکت مخابرات استان، بلافاصله پس از اجرای سازه عرشه غربی، کانال خط مخابراتی و فیبر نوری نیز جابه‌جا خواهد شد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) اراک، گفت: در حال حاضر این پروژه طبق برنامه زمان‌بندی در حال احداث است و تاکنون ۴۳ درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 603325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.