عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ شهریورماه

در این بسته خبری از جهش عمرانی شهر تا پایان سال تا شناسنامه دار شدن ۱۰ هزار درخت در سنندج و تصادف در محور گناوه- دیلم دو کشته بر جا گذاشت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تصادف در محور گناوه- دیلم دو کشته بر جا گذاشت

ولی سیفی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه گفت: بر اثر تصادف دو خودروی سمند و پژو ۴۰۵ در محور گناوه - دیلم دو نفر کشته شدند.

جهش عمرانی شهر تا پایان سال در شهر سمنان

سیدعلی مرتضی‌نژاد، شهردار سمنان با تاکید بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و شهری، گفت: شاهد جهش عمرانی شهر تا پایان سال خواهیم بود

شناسنامه دار شدن ۱۰ هزار درخت در سنندج

علی اصغری، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: این سازمان در راستای تکمیل بانک اطلاعاتی فضاهای سبز شهری، اقدام به شناسایی گونه‌های درختی در پارک‌های اصلی شهر کرده است.

نخستین گام شهرداری کاشان برای تحقق شهر هوشمند
حسن بخشنده‌امنیه، شهردار کاشان با اشاره به بهره‌برداری از دو پروژه هوشمندسازی «نقشه فتو گرامتری شهر» و «هوشمندسازی فرآیندهای شهرسازی» آن را نخستین گام برای تحقق شهر هوشمند دانست.

کد خبر 603324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.