تدسکو دومین قربانی شکست در لیگ قهرمانان اروپا!

لایپزیگ پس از شکست ۴بر یک مقابل شاختار دونتسک در بازی افتتاحیه لیگ قهرمانان اروپا، دومینیکو تدسکو سرمربی تیم را برکنار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لایپزیگ پس از شکست ۴ بر یک مقابل شاختار دونتسک در بازی افتتاحیه لیگ قهرمانان اروپا، دومینیکو تدسکو سرمربی تیم را برکنار کرد.

این شکست سنگین ثابت کرد که آخرین فرصت برای لایپزیگ است که تنها پس از ۱۰ ماه حضور در این نقش، تدسکو را اخراج کرده است. در بیانیه رسمی باشگاه آمده است: " راه لایپزیگ از دومینیکو تدسکو جدا شده است. آندریاس هینکل و مکس اوروانتسکی نیز از باشگاه جدا شده‌اند. لایپزیگ جانشین او را در زمان مناسب معرفی خواهد کرد."

لایپزیگ درحال حاضر در رده یازدهم بوندس لیگا قرار دارد و از پنج بازی ابتدایی خود فقط یک برد را کسب کرده است. آخرین بازی آنها در لیگ باعث شد آنها با نتیجه ۴-۰ مقابل آینتراخت فرانکفورت شکست بخورند، به این معنی که در دو بازی اخیر خود ۸ گل دریافت کرده‌اند.

تدسکو فصل گذشته لایپزیگ را به قهرمانی در DFB-Pokal رساند و همچنین نیمه نهایی لیگ اروپا هدایت کرد، اما بهای شروع ضعیف فصل ۲۰۲۲-۲۳ را پرداخته است. مارکو رز، سرمربی سابق بروسیا دورتموند، ظاهراً در حال حاضر در رقابت برای جایگزینی با ایتالیایی در ردبول آرنا است.

اوله گونار سولسشر هم در حال حاضر بیکار است و برخی فکر می‌کنند او ممکن است برای آلمانی‌ها مناسب باشد!

شاختار اولین تیم اوکراینی است که از زمان جنگ روسیه و اوکراین به این کشور در رقابت‌های برتر اروپا شرکت می‌کند، آنها با پیروزی بر لایپزیگ، شروع بدون شکست خود در فصل را ادامه دادند.

لایپزیگ قرار است در تاریخ ۱۰ سپتامبر قبل از چالش بزرگ سفر به سانتیاگو برنابئو برای بازی با رئال مادرید به مصاف بوروسیا دورتموند برود.

کد خبر 603299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.