امضای تفاهمنامه همکاری میان سازمان ورزش شهرداری تهران و فدراسیون بسکتبال

سازمان ورزش شهرداری تهران و فدراسیون بسکتبال با امضای تفاهمنامه‌ای، همکاری‌های مشترک خود را آغاز کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در پی حضور جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان در سازمان ورزش شهرداری پایتخت و دیدار و گفت‌وگو با «حسین اوجاقی» مدیرعامل این سازمان، تفاهمنامه همکاری بین این دو نهاد ورزشی به امضا رسید.

در ابتدای این دیدار، داوری تلاش مشترک فدراسیون و سازمان ورزش را فرصتی مغتنم برای شکوفایی و گسترش بسکتبال در دو بُعد قهرمان و همگانی برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری رویدادهای خانواده‌محور؛ مادر و دختر و پدر و پسر، فرصتی برای همگانی کردن بیش از پیشِ این رشته ورزشی است و با توجه به فعالیت فدراسیون در قالب هیئت‌های استان‌ها، می‌توانیم جام شهرداری‌ها را در فصول مختلف سال در سراسر کشور برگزار کنیم.

در ادامه این نشست، پیشنهاداتی در خصوص استاندارد کردن زمین‌های بسکتبال سه نفره، برگزاری رویدادهای مشترک، حضور مربیان و استعدادیاب‌های فدراسیون در جریان برگزاری رقابت‌های قهرمان شهر، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی ویژه مربیان و داوران سطح محلات، بهره‌مندی از ظرفیت پیشکسوتان بسکتبالیست به منظور تکریم این قشر و استفاده از دانش و تجربه آن‌ها در راستای ساماندهی بسکتبال سه نفره در بوستان‌ها و استفاده از زیرساخت‌های مطلوب شهرداری تهران در مجموعه‌های تحت پوشش سازمان ورزش، مطرح شد.

اوجاقی: از طریق کلانشهرها، جریان‌سازی ورزشی در کشور را دنبال می‌کنیم.

حسین اوجاقی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز ضمن اشاره به رسالت سازمان متبوعش مبنی بر ارائه خدمات ورزشی ارزان و در دسترس به شهروندان تهرانی، اظهار داشت: ما هم از طریق ۲۱۳ مجموعه ورزشی در اختیار سازمان و هم از طریق برگزاری همایش‌ها، جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف، به مردم خدمات ارائه می‌دهیم و در این راستا از ظرفیت فدراسیون‌ها برای همگانی کردن رشته‌های مطلوب شهروندان نیز استفاده می‌کنیم.

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان ورزش شهرداری تهران و فدراسیون بسکتبال

وی در ادامه به برگزاری رقابت‌های قهرمان شهر در دو بخش زنان و مردان اشاره کرد و افزود: هر رشته‌ای که در قهرمان شهر حمایت می‌شود، آینده‌ای بسیار روشن در شهر تهران و حتی در کل کشور خواهد داشت زیرا با وجود مجمع کلان‌شهرها، این تجربیات می‌تواند در همه جا استفاده شود و در واقع، ما یک جریان‌سازی بزرگ ورزشی در کل کشور ایجاد می‌کنیم.

اوجاقی از پیشنهاداتی درخصوص استانداردسازی زمین‌های بسکتبال سه نفره نیز استقبال کرد و افزود: اصالت این رشته ورزشی و استقبال مردم از آن، شرایط را برای همگانی کردن مهیا کرده است و ما از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نخواهیم کرد تا یادگاری ارزشمند از این دوران مدیریت شهری برای مردم تهران به جا بماند.

این نشست؛ امروز _شانزدهم شهریورماه جاری_ در سالن جلسات سازمان ورزش برگزار شد و در پایان، تفاهمنامه همکاری به امضای رؤسای هر دو نهاد ورزشی رسید.

کد خبر 603290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.