ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری سنندج

شهردار سنندج گفت: بسیاری از نیروهای شهرداری با وجود نزدیک به زمان بازنشستگی یا بیش از یک دهه فعالیت، هنوز تبدیل وضعیت نشده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان، اظهار کرد: شهر سنندج از نظر جمعیتی و وسعت با توجه به اضافه شدن نواحی منفصل شهری، گستردگی زیادی دارد و این موضوع نیاز به تغییر چارت شهرداری را افزایش داده است.

وی افزود: نیروهای خدمات شهری شرایط دشواری دارند و باید از امتیاز سخت و زیان‌آور مشاغل بهره‌مند شوند.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: مهم‌ترین عامل مؤثر در ارتقای بهره‌وری، توجه به نیروی انسانی است و این مهم اهمیت توجه به نیروی انسانی در شهرداری را دوچندان می‌کند. توجه به نیروی انسانی انگیزه به کار را در آنان تقویت می‌کند و موجب افزایش بهره‌وری و تلاش بیشتر آنها در مسیر خدمت می‌شود.

رشیدی، اختصاص امریه سربازی به شهرداری‌ها را خواستار شد و تاکید کرد: این کار می‌تواند به این نهاد در بهره‌مندی از ظرفیت جوانان توانمند در حوزه‌های تخصصی یا خدمات شهری کمک کند.

وی با اشاره به فعال شدن دوباره پروژه آتش‌نشانی حسن‌آباد و پیشرفت ۴۰ درصدی آن، گفت: نیازمند جذب نیرو در آتش‌نشانی سنندج هستیم، اما مجوز جذب نداریم؛ بنابراین انتظار می‌رود در این خصوص همکاری جدی انجام شود.

شهردار سنندج با تاکید بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری، افزود: بسیاری از نیروهای شهرداری با وجود نزدیک به زمان بازنشستگی یا بیش از یک دهه فعالیت، هنوز تبدیل وضعیت نشده‌اند.

رشیدی خاطرنشان کرد: در سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان مصوبه تبدیل وضعیت ۱۰ درصد از کارکنان شهرداری را از وزیر کشور اخذ کردیم که امیدواریم زودتر محقق شود، هر آنچه برای موفقیت و سربلندی استان نیاز باشد را انجام می‌دهیم و خود را در این راستا وظیفه‌مند می‌دانیم.

کد خبر 603254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.