لیورپول بازنده بزرگ پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _چهارشنبه شانزدهم شهریورماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی تلگراف:

* استیون آلزات، هافبک برایتون در حال مذاکره با استاندارد لیژ برای یک فصل حضور قرضی در بلژیک است.

* تیم‌های سوپرلیگ زنان باید با شروع فصل جدید در روز شنبه هفته آینده، به زانو زدن ادامه دهند و کاپیتان باشگاه‌ها موافقت کردند که به هم‌تیمی‌های خود این گزینه را بدهند تا در صورت تمایل به انجام ژست ضد نژادپرستی قبل از هر بازی ادامه دهند.

* اندرو استراوس یک مدیر کریکت به شهرستان‌ها هشدار داده است که کریکت انگلیسی با خروج استعدادهای خود مواجه خواهد شد، مگر اینکه اصلاحاتی در خصوص بازی‌های داخلی اتخاذ شود.

* تنیس سال آینده یک تورنمنت ترکیبی بزرگ جدید را معرفی خواهد کرد که به بازیکنان پیشرو از همان کشور، مانند اندی موری و اما رادوکانو (از انگلیس) اجازه می‌دهد تا به تیم ملحق شوند

دیلی میل:

* منچستریونایتد، چلسی و لیدز برندگان پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرهزینه و منحصر به فرد اعلام شده‌اند، اما به گفته تحلیلگران داده، لیورپول یکی از بزرگ‌ترین بازنده‌ها است.

سان:

* جری همسترا، مدیر ورزشی آژاکس، منچستریونایتد را به دلیل زمان بندی عجیب برای پرداخت ۱۳۳ میلیون پوندی برای خرید لیساندرو مارتینز و آنتونی مورد انتقاد قرار داد.

* اتان امباپه اولین بازی اروپایی خود را برای زیر ۱۹ ساله‌های پاری سن ژرمن در پیروزی ۵ بر ۳ مقابل یوونتوس انجام داد.

* گفته می‌شود که آرسنال در اواخر پنجره نقل و انتقالات ناامید شده بود، زیرا ناتینگهام فارست برای خرید پدرو نتو اقدام کرده بود، این درحالی است که نتو مورد توجه آرسنال قرار داشت.

* نروژ ماتیاس نورمن را برای مدت نامعلومی از تیم خود اخراج کرد زیرا او برای یک تیم فوتبال در کشور روسیه بازی می‌کند.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که آرسنال برای رقم زدن انتقال دیرهنگام ۲۶ میلیون پوندی فران تورس، ستاره سابق منچسترسیتی، شکست خورد.

اتلتیک:

* جان آچتربرگ، مربی دروازه‌بان‌های لیورپول و دنیل هاجز، از نیوکاسل یونایتد، توسط اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل رفتار نامناسب در جریان بازی بین دو تیم در سی‌ویکم آگوست متهم شدند.

* ژول کانده درباره نقش تأثیرگذار ژاوی، سرمربی بارسلونا در تصمیمش برای پیوستن به این باشگاه در تابستان صحبت کرده است.

استاندارد ایونینگ:

* خط دفاعی دو نفره منچسترسیتی، متشکل از جان استونز و کایل واکر، هر دو برای دیدار شنبه تاتنهام احتمالاً در دسترس نباشند.

کد خبر 603241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.