مطالبات شهروندان در اولویت مدیریت شهری کرج قرار گیرد

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج گفت: توجه به مطالبات شهروندان با اصول کارشناسی در اولویت مدیریت شهری کرج قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مریم قهرمانی‌صارم امروز _چهارشنبه شانزدهم شهریورماه_ در حاشیه بازدید از ساختمان شهرداری منطقه شش کرج در جریان دیدار مردمی سرپرست این منطقه قرار گرفت و با بیان اینکه دیدارهای مردمی به جهت ارتباط رودررو با شهروندان بسیار مهم است، اظهار کرد: ملاقات‌های مردمی مؤثرترین راهِ شناسایی مطالبات شهروندان است، چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می‌توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیشتری داشت.

وی ادامه داد: مدیریت شهری کرج در راستای رفع کردن مطالبات شهروندان با اصول کارشناسی از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج ضمن تقدیر از تلاش‌های مطلوب سرپرست منطقه شش شهرداری کرج جهت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان، تاکید کرد: در بازدید امروز بیشترین مراجعه‌کننده در حوزه شهرسازی را داشتیم که با تمهیدات انجام گرفته دریافت صدور پروانه به حدالاقل زمان ممکن رسیده است، امیدوارم این روند مطلوب در ماه‌های آتی نیز ادامه داشته باشد.

علی فروغی سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج نیز در ادامه این جلسه، اظهار کرد: هدف ما ارتقای خدما رسانی و ایجاد فضایی آرام جهت آسایش شهروندان بوده است که با حمایت اعضای شورای ششم شهر تلاش داریم اقداماتی در شأن شهروندان این منطقه رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر در اصلاح امور و تسریع در خدمت‌رسانی به شهروندان نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حاشیه این دیدار موضوعاتی همچون تملک خیابان آزادی، بلوار شمس، درخواست‌های شهروندان خیابان ولی‌عصر، خیابان نهم غربی شاهین ویلا، بهسازی خیابان عدل در حیدرآباد و احداث بوستان‌های محلی مطرح و در خصوص آنها گفت‌وگو شد.

کد خبر 603223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.