«فرشتگان سرزمین من» میهمان متروی اصفهان می‌شوند

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت متروی منطقه اصفهان اعلام کرد: پویش عفاف و حجاب تحت عنوان «فرشتگان سرزمین من» به مدت شش روز تا پایان شهریورماه میهمان سه ایستگاه متروی اصفهان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت متروی منطقه اصفهان اعلام کرد: این شرکت به‌منظور تشویق و ترغیب بانوان به رعایت حجاب اسلامی در شهر، به ویژه مکان‌های عمومی مانند مترو و همچنین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان جوانان، اقدام به برگزاری پویش «عفاف و حجاب» در سه ایستگاه منتخب متروی اصفهان کرده است.

این پویش که با عنوان «فرشتگان سرزمین من» در اصفهان هم‌راستا با سایر شهرهای کشور از مترو آغاز به کار کرده است، هیچ محدودیت سنی برای عضو شدن در این گروه‌ها ندارد و تنها کافی است که مدیر گروه آن حداقل ۱۵ سال داشته باشد.

پویش «فرشتگان سرزمین من» در فضای مجازی تحت عنوان دختران چادری فعالیت دارد که بیشتر افراد فعال در گروه‌های آن نوجوانان و زنان در رده‌های سنی ۱۰ تا ۵۰ هستند.

این پویش با هدف ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب، ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر، پاسخ به شبهات، تولید محتوا، فراخوان مسائل روز، ارتقای سواد رسانه‌ای بانوان و معرفی الگوی سبک زندگی اسلامی شکل گرفته است؛ تاکنون در ۱۰۰ شهرستان این پویش شکل گرفته است.

این پویش پیش از این نیز در ایام دهه محرم در سه ایستگاه میدان امام حسین (ع)، میدان آزادی و شهید علیخانی متروی اصفهان برپا شده بود و این بار از شانزدهم تا سی‌ویکم شهریورماه هر هفته روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سه ایستگاه میدان انقلاب، اسی‌وسه‌پل و شریعتی برپا می‌شود.

پویش فرشتگان سرزمین من، تاکنون در مناسبت‌های مختلف همچون روز دختر، روز مادر، ایام محرم، ایام اربعین، شب یلدا، تعطیلات عید نوروز در سطح شهر و مکان‌های پر رفت‌وآمد مستقر شده است و بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای، بازخوردهای بسیار مثبت از مخاطبان دریافت کرده است.

پویش عفاف و حجاب با حضور در محوطه مترو علاوه بر کار فرهنگی هدایایی نیز به بانوان اهدا می‌کند.

«فرشتگان سرزمین من» میهمان متروی اصفهان می‌شوند

کد خبر 603198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.