راه‌اندازی پایانه شرق از اولویت‌های مدیریت شهری پایتخت

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیگیر راه‌اندازی پایانه جدید شرق هستیم و این موضوع یکی از اولویت‌های کمیسیون عمران و حمل‌نقل شورای اسلامی شهر تهران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجعفر تشکری‌هاشمی امروز _چهارشنبه شانزدهم شهریورماه_ با اشاره به بازدید از منطقه چهار، اظهار کرد: این منطقه از زیرساخت‌های لازم برای انجام برنامه‌های توسعه‌ای برخوردار است و تیم مدیریتی هماهنگ، کاربلد و پرتلاش منطقه با تدبیری که دارند، می‌توانند بهره‌وری در سرفصل‌های مختلف را ارتقا دهند.

وی ادامه داد: مدیران شهری بدانند شورای اسلامی شهر، تسهیل‌گر در امور و یار و یاور تمام مناطق از جمله منطقه چهار است و مناطق، کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر را حامی و در کنار خود بدانند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیگیر راه‌اندازی پایانه جدید شرق هستیم و این موضوع یکی از اولویت‌های کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران است.

وی افزود: باید هرچه زودتر، مترو را به این پایانه برسانیم و بعد از افتتاح این مجموعه رفت و آمد به آن را از طریق برقراری خطوط اتوبوسرانی امکان‌پذیر کنیم.

تشکری‌هاشمی با بیان اینکه نگاهمان به شهر، انسان‌محور است، تصریح کرد: در این نگرش، بزرگراه‌سازی از اولویت برخوردار نیست و ایمن‌سازی و روان‌سازی تردد شهروندان و کیفیت بخشیدن به زندگی آنها اهمیت دارد.

وی گفت: با توجه به نزدیک شدن به اول مهرماه و بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی لازم است که شهرداری‌های مناطق، علاوه‌بر انجام پیگیری‌های لازم برای تقویت ناوگان اتوبوس، مترو و تاکسی در مناطق خود تا جای ممکن، موضوع مهم تأمین ایمنی دانش‌آموزان و دانشجویان در معابر پیرامون مدارس و دانشگاه‌ها را نیز به صورت ویژه مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 603193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.