پایداری مشاغل مددجویان با همکاری شرکت‌های تعاونی به‌عنوان راهبران شغلی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: با همکاری ۹ شرکت تعاونی در قالب طرح راهبران شغلی در حوزه‌های فرش، دامداری و حمل‌ونقل، اشتغال ۴۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان فراهم شده است.

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با گرامیداشت هفته تعاون، تعاونی‌ها را بستر مناسبی برای اشتغال مددجویان دانست و اظهار کرد: درحال‌حاضر زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در ۹ شرکت تعاونی فعال تحت عنوان راهبر شغلی در حوزه‌های تولید فرش، دامداری و حمل‌ونقل فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه همکاری شرکت‌های تعاونی، در پایدارسازی طرح‌های اشتغال مددجویان مؤثر است، ادامه داد: همکاری تعاونی‌های تولیدی به عنوان راهبر شغلی با این نهاد، علاوه بر ساماندهی طرح‌های کوچک اشتغال، بستر مناسبی برای پیوستن به بنگاه‌های اقتصادی بالادستی و پایین دستی را فراهم می‌کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با تاکید بر اینکه ایجاد بستر مناسب برای استقلال اقتصادی نیازمندان تحت حمایت از اولویت برنامه‌های اشتغال و خودکفایی است، افزود: مددجویان با استفاده از ظرفیت تعاونی‌های تولیدی در قالب طرح راهبری شغلی با کسب دانش و مهارت لازم، دسترسی به مواد اولیه تولید و بازار فروش مطمئن، فعالیت‌های تولیدی، اقتصادی خود را افزایش دهند. امیدواریم که نتیجه این همکاری‌ها در نهایت برای آن‌ها رسیدن به شغلی پایدار و درآمدی مناسب را به همراه داشته باشد.

کد خبر 603182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.