شاداب‌سازی مدارس در مدیریت شهری ارومیه مورد توجه است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در راستای شاداب‌سازی مدارس نامه‌هایی از سوی آموزش و پرورش به شورای اسلامی شهر ارسال شده که جهت ارائه خدمات مطلوب در کوتاه‌ترین زمان به شهرداری ارجاع شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی منافی امروز _چهارشنبه شانزدهم شهریورماه_ در نشست هفتگی کمیسیون فرهنگی اجتماعی در پاسخ به درخواست معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش در قالب تفاهم‌نامه با شورای عالی استان‌های کشور زمینه همکاری هر چه بیشتر را محیا کرده است.

وی ادامه داد: شهرداری و آموزش و پرورش می‌توانند در قالب تفاهم‌نامه از ظرفیت‌های بالقوه یکدیگر بهره‌مند شوند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به سه درصد سهم آموزش و پرورش از عوارض شهرداری، گفت: این سهم اختصاص یافته باید در امور آموزشی، پرورشی و ورزشی شهر ارومیه هزینه شود.

وی تصریح کرد: در جلسات شورای اسلامی شهر به ویژه کمیسیون فرهنگی برای تصمیم‌گیری بهتر در امور فرهنگی از ظرفیت مشاوران متخصص و متعهد در این زمینه استفاده شود.

منافی با اشاره به نزدیکی آغاز سال جدید و بازگشایی مدارس، افزود: در راستای شاداب‌سازی مدارس تمام نامه‌هایی که از سوی آموزش و پرورش برای ارائه خدمات به مدارس به شورای اسلامی شهر ارسال شده جهت ارائه خدمات مطلوب در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شهرداری ارجاع شده است.

وی اضافه کرد: به منظور محل استقرار مجتمع شهید رجایی آموزش و پرورش در ورودی و کمربندی شهر لازم است، بهسازی این مجتمع در قالب تفاهم‌نامه در دستور کار قرار گیرد و نصب تلویزیون شهری در قسمتی از این مجتمع با بهر برداری هر دو ارگان پیشنهاد می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در قالب تفاهم‌نامه و به منظور بهره‌مندی شهروندان از امکانات ورزشی به ویژه در مدارس مناطق کم برخوردار احداث سالن‌های ورزشی در دستور کار باشد.

کد خبر 603179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.